Xeranox Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Fekk ein Facebook-invite frå ein Outi Koistinen i mailboksen min. Avsenderen var [email protected], og såg ut som ein offisiell Facebookmail. Aldri høyrt om vedkommande, teksten var på norsk (og ikkje finsk), og eg har uansett Facebook-konto som er knytta til ei anna mailadresse. Eg brukar aldri å klikka på slike linkar, men eit eller anna dumt må eg ha gjort. For når ein no går inn på Facebook med Firefox, kjem ein automatisk inn på ei side der det står ein invitasjon frå Outi Koistinen. Sida er forøvrig identisk med Facebook-sida. Firefox oppgir adressa www.facebook.com, men sida ser annleis ut enn om ein opnar den i Internet Explorer. Resultatet er det same enten ein skriv inn adressa, eller klikker seg til facebook via Google. Det er ikkje mulig å få opp den "normale" Facebook-sida i Firefox. I og med at eg er usikker på om eg har logga meg inn på Facebook via denne tvilsomme sida, gjekk eg inn og endra passordet på Facebook-kontoen. Fekk ein bekreftelsesmail frå Facebook med tittel "Facebook Password Change". Avsender er [email protected]. Dette er same mailadresse som alle notifications frå facebook kjem frå, men då er det [email protected]. I mailen står det følgande: Hey [Navnet mitt], You recently changed your Facebook password. As a security precaution, this notification has been sent to all email addresses associated with your account. If you did not change your password, your account may have been the victim of a phishing scam. Please learn more about this, and how to regain access to your account at http://www.facebook.com/help/?topic=security Thanks, The Facebook Team Vel og bra tenkte eg. Når eg så kom på jobb i dag, hadde eg mottatt den same meldinga på jobbmailen. Denne mailadressa har eg aldri registrert på Facebook, så eg forstår ikkje korleis det kan ha gått til. Har eg blitt hacka? Er mailane frå Facebook? Kva skal eg gjera for at eg skal kunne føle meg trygg på at ingen har innsyn i mine private saker? Hjelp mottas med takk. =( Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hei Skal sjekke det ut om 2 sec om den er legit Men ut ifra mailen bare ved og lese den så virker det som om han vil at du skal trykke på linken, noe som ikke er så bra. Hold over linken og se om du kommer til en annen side enn den som står der (står nederst i venstre hjørne) ~ Submit Lenke til kommentar
Xeranox Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Kjem inn på Facebook si sikkerhetsside, og det er det som også står nedi i venstre hjørne. Syns mailen ser veldig ekte ut, men eg begriper ikkje korleis Facebook isåfall har fått tak i jobbmailadressa mi. Den har eg aldri registrert i tilknytning til Facebook-kontoen min. På account settings i Facebook er kun ei mailadresse registrert, og det er der eg mottar og alltid har mottatt alle notifications o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå