hojohansen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Har to bilder der hvor jeg bare skal ha bilde av lammet, jeg har photoshop men vet ikke hvordan jeg gjør det. Kan noen gjøre det, samt fortelle meg hvordan dere gjør det? Takker så mye! Lenke til kommentar
Christian Helle Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Gå til youtube.com. Tast inn Photoshop og se hva du finner. Er utallige beskrivelser, forklaringer og actions der ute, også på google Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Jo'a, men hva skal jeg søke etter? Hva heter det på engelsk? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Remove background, cut out object, creating selections. (Ein «selection» er ein markering, eller utval. Er noko markert vil kun det verte sletta om du trykker delete-knappen.) Lenke til kommentar
terje-g Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Har to bilder der hvor jeg bare skal ha bilde av lammet, jeg har photoshop men vet ikke hvordan jeg gjør det. Kan noen gjøre det, samt fortelle meg hvordan dere gjør det? Takker så mye! her er et par linker - http://www.google.no/search?q=adobe+elements+remove+background&hl=no&client=firefox-a&hs=aOX&rls=org.mozilla:nb-NO:official&tbs=vid:1&tbo=u&ei=yCK0S7KrOpCksAbE8LyFDw&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCEQqwQwAw http://www.youtube.com/results?search_query=adobe+elements+remove+background&aq=f . Endret 1. april 2010 av terje-g Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Begge disse bildene har såpass ensfarget bakgrunn at du kan forsøke deg på Select -> Color Range. Klikk på bakgrunnen og lek litt med slideren. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Takker så mye! Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Nå har jeg fått klippet disse ut, men jeg ønsker å få et litt mer "maleri" preg over bildene, slik at det ser ut som noen har tegnet eller malet det - og da vil jeg helst at dyrene skal være svarte - hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Nå har jeg fått klippet disse ut, men jeg ønsker å få et litt mer "maleri" preg over bildene, slik at det ser ut som noen har tegnet eller malet det - og da vil jeg helst at dyrene skal være svarte - hvordan gjøres det? Bump! Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
brk Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Bert Monroy har en video på http://www.revision3.com/pixelperfect der han demonstrerer hvordan han lager et maleri av et bilde. Husker ikke hvilken video det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå