Gå til innhold

jeg tror det kansje kan være noe galt med mitt skjermkort?

Anbefalte innlegg

ja nå vet jeg ikke hva dette kan være, men kansje det er noe galt med skjermkortet mitt ellers så kan det være WarCraft3 eller skjermen min, er ikke sikker så derfor spør jeg.

når jeg spiller WC3 så komme det blinkende lys i forskjellige farge på skjermen min eller i spillet eller hva jeg skal si, jeg har formatert pc 2 ganger, har catalyst 3.4 har bios 1005, hva kan dette være? disse blinkende lysene det er firkanter assa som blinker rundt om kring i spillet i forskellige farger VELDIG PLAGTSOMT! så nå spør jeg dere for andre gang pliz noen som kan hjelpe meg?

det er firekanta blinkende lys i forskjellige farger i spillet på skjermen når jeg spiller WC3, noen som vet hva dette kan være?

skjørte 3dmark03 istad og da kunne jeg ikke se noe til dette, forløpig nå har jeg bare sett dette i wc3 noen som har peiling på hva dette kan være?

har en annen tråd her og: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=120755 kansje dere vil lese litt der og.

men forløpig har ingen ting hjelpet med å fått bort disse blinkende firkantete greiene som er i WC3 når jeg spiller.

håper noen av dere kan hjelpe meg! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Broren min har akurat samme feil som deg han har et 9500 pro,han spiller også morrowind,warcracft 3 og c&c generals og det blinker masse på skjermen og på battle.net så blinker teksten også,jeg har prøvd mitt 9700 pro kort i hans maskin og det funker helt fint.

Jeg er 90% sikker på at ditt grafikk kort er ødelagt send det inn og få et nytt, det skal broren min gjøre i morgen.

Er det sån at du ser tre kanter blinke på skjermen din, prøv C&C generals og se om at det blinker en masse trekanter der det gjør det på min bror sitt kort.

Trur ikke det er noe med pcen din og heller ikke driveren siden jeg som sakt prøvde mitt 9700 pro kort i hans pc og det funket feilfritt.

Håper jeg hjelpet deg litt :)

ps han ser firkanter som deg i war3 men trekanter i C&C generals

Lenke til kommentar

ja det er dette jeg har tenkt meg, så det er nok grafikk kortet ja, jeg skal prøve C&C Generals senere så skal jeg si ifra om jeg ser sånne der og,

men i WC3 ser du sånne slag firkanter som blinker rund på skjermen? har du bare prøvd å sette LIGTHS: på low så forsvinner dem nesten det gjør dem her værtfall, setter jeg lights på low så forsvinner disse greiene men da blir også lyse så mye svakere og det er ikke kult.

men jeg skal si ifra etter jeg har fått prøvd C&C General, men er dere sikker på at dette er skjermkortet som er ødelagt eller værtfall velddig sikkre?

og jeg kjøpte Grafikk kortet mitt på komplett på stovner, for cirka 2 månder siden nå går det ann å få byttet det da a? bare lurer!

men takk for at du gjorde meg sikker på hva denne feilen kan være, skal få byttet kortet mitt så snart som mulig jeg og! :D

Lenke til kommentar

nei jeg så ikke akkurat 3 kanter i C&C Generals, men nå spillt jeg i 5 min og jeg så ikke noe i C&C Generals men WC3 Morrowind og Rainbow Six 3 Raven shield er det også sånne blinkende greier!!! ÅÅÅÅ

dette er noe drit, er det skjermkortet som er øddelagt eller ja? skal jeg bytte kortet? eller? jeg vil ha bort dette blinkende DR*TEN ARGH plagsomt :grumpy::evil:

Lenke til kommentar

Hei, jeg svarer kanskje litt sent, men det du beskriver er et fenomen som ofte forekommer enten på skadede kort, eller kost som er overklokket mer enn det de tåler, eller som er alt for varme.

Spesielt om dette kun skjer i spill som bruker 3D, men ikke rene 2D spill.

For å finne ut 100% sikkert så ville jeg flyttet kortet til en annen maskin og teestet om det samme skjedde der. Om det gjør det så er det veldig stor sjanse for at kortet er skadet. Bytt på garantien om du har, eller kjøp et nytt.

Lykke til

-Stigma

Lenke til kommentar

det må da være kortet, for det kan ikke være noe software for jeg har jo formatert pc 2 ganger, så etter min mening så er jeg også så ganske så sikker på at dette er grafikk kortet, jeg har hatt kortet i 2 månder og får når maskinen var helt ny og helt til for 3-4 dager siden så har alle spill vært fine men plutselig begynnte dette blinkende firkantete greiene å komme. PLAGSOMT PLAGSOMT ARGH! :grumpy:

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendig å bruke signatur på absolutt alle postene dine vel?

Jeg tror de aller fleste har fått med seg at du har:

Asus P4G8X Delux

P4 2,53 GHz

Sapphire Radeon 9700Pro 128MB

TwinMOS pc2700 512RAM

Western Digital Caviar 120GB

Har dessverre ikke noe konstruktivt å komme med når det gjelder problemet ditt.

Lenke til kommentar
Det er ikke nødvendig å bruke signatur på absolutt alle postene dine vel?

Jeg tror de aller fleste har fått med seg at du har:  

Asus P4G8X Delux  

P4 2,53 GHz  

Sapphire Radeon 9700Pro 128MB  

TwinMOS pc2700 512RAM  

Western Digital Caviar 120GB  

Har dessverre ikke noe konstruktivt å komme med når det gjelder problemet ditt.

hehe den er grei du, det er bare at jeg pleier ikke å tenke på det skjønner du. :-? men skal prøve ta den bort etter at jeg har posta en post, og når tråden forsetter skal jeg prøve å huske å fjerne Signature da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...