Nitrius Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 ja nå vet jeg ikke hva dette kan være, men kansje det er noe galt med skjermkortet mitt ellers så kan det være WarCraft3 eller skjermen min, er ikke sikker så derfor spør jeg. når jeg spiller WC3 så komme det blinkende lys i forskjellige farge på skjermen min eller i spillet eller hva jeg skal si, jeg har formatert pc 2 ganger, har catalyst 3.4 har bios 1005, hva kan dette være? disse blinkende lysene det er firkanter assa som blinker rundt om kring i spillet i forskellige farger VELDIG PLAGTSOMT! så nå spør jeg dere for andre gang pliz noen som kan hjelpe meg? det er firekanta blinkende lys i forskjellige farger i spillet på skjermen når jeg spiller WC3, noen som vet hva dette kan være? skjørte 3dmark03 istad og da kunne jeg ikke se noe til dette, forløpig nå har jeg bare sett dette i wc3 noen som har peiling på hva dette kan være? har en annen tråd her og: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=120755 kansje dere vil lese litt der og. men forløpig har ingen ting hjelpet med å fått bort disse blinkende firkantete greiene som er i WC3 når jeg spiller. håper noen av dere kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Broren min har akurat samme feil som deg han har et 9500 pro,han spiller også morrowind,warcracft 3 og c&c generals og det blinker masse på skjermen og på battle.net så blinker teksten også,jeg har prøvd mitt 9700 pro kort i hans maskin og det funker helt fint. Jeg er 90% sikker på at ditt grafikk kort er ødelagt send det inn og få et nytt, det skal broren min gjøre i morgen. Er det sån at du ser tre kanter blinke på skjermen din, prøv C&C generals og se om at det blinker en masse trekanter der det gjør det på min bror sitt kort. Trur ikke det er noe med pcen din og heller ikke driveren siden jeg som sakt prøvde mitt 9700 pro kort i hans pc og det funket feilfritt. Håper jeg hjelpet deg litt ps han ser firkanter som deg i war3 men trekanter i C&C generals Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 ja det er dette jeg har tenkt meg, så det er nok grafikk kortet ja, jeg skal prøve C&C Generals senere så skal jeg si ifra om jeg ser sånne der og, men i WC3 ser du sånne slag firkanter som blinker rund på skjermen? har du bare prøvd å sette LIGTHS: på low så forsvinner dem nesten det gjør dem her værtfall, setter jeg lights på low så forsvinner disse greiene men da blir også lyse så mye svakere og det er ikke kult. men jeg skal si ifra etter jeg har fått prøvd C&C General, men er dere sikker på at dette er skjermkortet som er ødelagt eller værtfall velddig sikkre? og jeg kjøpte Grafikk kortet mitt på komplett på stovner, for cirka 2 månder siden nå går det ann å få byttet det da a? bare lurer! men takk for at du gjorde meg sikker på hva denne feilen kan være, skal få byttet kortet mitt så snart som mulig jeg og! Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Bare ring komplett og si hva som er feil det er jo 1 års garanti på kortet Ps du har vell ikke klokket kortet? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 nope! kortet er ikke kloket Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 bare sjekk 3DMark testen min det så ser du at kortet ikke er klokket! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 nei jeg så ikke akkurat 3 kanter i C&C Generals, men nå spillt jeg i 5 min og jeg så ikke noe i C&C Generals men WC3 Morrowind og Rainbow Six 3 Raven shield er det også sånne blinkende greier!!! ÅÅÅÅ dette er noe drit, er det skjermkortet som er øddelagt eller ja? skal jeg bytte kortet? eller? jeg vil ha bort dette blinkende DR*TEN ARGH plagsomt Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 ring til komplett og si det du får sikkert nytt.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 jepp, har tenkt til det, får se om det blir i morra eller værtfall i de neste dagene som kommer! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 jeg bare lurer på, vis jeg legger til litt ekstra spenn, kan jeg f.eks ta et Radeon 9800 pro kort da eller ja hvordan virker dette? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei, jeg svarer kanskje litt sent, men det du beskriver er et fenomen som ofte forekommer enten på skadede kort, eller kost som er overklokket mer enn det de tåler, eller som er alt for varme. Spesielt om dette kun skjer i spill som bruker 3D, men ikke rene 2D spill. For å finne ut 100% sikkert så ville jeg flyttet kortet til en annen maskin og teestet om det samme skjedde der. Om det gjør det så er det veldig stor sjanse for at kortet er skadet. Bytt på garantien om du har, eller kjøp et nytt. Lykke til -Stigma Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 skjedde dette med catalyst 3.2 også?? skjer det i alle 3d-spill, og ingen 2d-spill?? skjer det når du ser film?? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 har prøvd alt fra 3.1 til 3.4 omega og catalyst drivere, tror det ikke skjer i film, jeg har formatert pc 2 ganger og det er forsatt det samme som skjer om og om igjen vær gang jeg spiller. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 det må da være kortet, for det kan ikke være noe software for jeg har jo formatert pc 2 ganger, så etter min mening så er jeg også så ganske så sikker på at dette er grafikk kortet, jeg har hatt kortet i 2 månder og får når maskinen var helt ny og helt til for 3-4 dager siden så har alle spill vært fine men plutselig begynnte dette blinkende firkantete greiene å komme. PLAGSOMT PLAGSOMT ARGH! Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det burde ikke bli noe problem og sende inn kortet ditt til komplett de har god service men ikke bedre en psdata da Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 jeg har nå send dem en mail jeg anngående skjermkortet mitt, så får jeg se om jeg eneten ringer dem eller drar opp på stovner. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 ja ja, fikk tilbake skjermkortet i dag, det var ikke noe feil sa dem, hmm lurer på hva dette kan være Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det er ikke nødvendig å bruke signatur på absolutt alle postene dine vel? Jeg tror de aller fleste har fått med seg at du har: Asus P4G8X Delux P4 2,53 GHz Sapphire Radeon 9700Pro 128MB TwinMOS pc2700 512RAM Western Digital Caviar 120GB Har dessverre ikke noe konstruktivt å komme med når det gjelder problemet ditt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Det er ikke nødvendig å bruke signatur på absolutt alle postene dine vel?Jeg tror de aller fleste har fått med seg at du har: Asus P4G8X Delux P4 2,53 GHz Sapphire Radeon 9700Pro 128MB TwinMOS pc2700 512RAM Western Digital Caviar 120GB Har dessverre ikke noe konstruktivt å komme med når det gjelder problemet ditt. hehe den er grei du, det er bare at jeg pleier ikke å tenke på det skjønner du. :-? men skal prøve ta den bort etter at jeg har posta en post, og når tråden forsetter skal jeg prøve å huske å fjerne Signature da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå