appelsinbrus Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Noen her som har erfaring med sånt no? Tenna mine passer rett inn i påska, for å si det på den måten, og det er ikke så innmari kult. Pusser for livet, men jeg tror nok jeg måtte ha brukt neglefil på dem om de skulle blitt noe hvitere.. Kom over den sida her, noen med peiling på produktene som omtales? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 *host* hvitmaling *host* Mener å ha hørt at bleking sliter noe veldig på tennene? Uansett hvor mye/raskt du pusser, om du ikke har noe kraft forsvinner ikke plakket. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det sliter mye på tenna ja, personlig om jeg skulle ha gjort noe slik hadde jeg heller latt tannlegen min ta seg av det og heller sluppet eventuelle komplikasjoner. Men ett bedre tips er å stoppe å røyke, drikke kaffi og cola. Billigere og sunnere. Jeg føler med deg, forfengelighet og selvopptatthet er ikke egenskaper man bør forfekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå