Gå til innhold

[AoC]bra dps feat tree på hox?

Anbefalte innlegg

jeg har en hox lvl 30.. og var usikker på om jeg skulle ta posession eller avatar så tenkte jeg at jeg kunne spørre noen her istede som har mer peiling en meg

kunne noen sendt meg bilde eller skrevet hva som er det beste dps feat treet til hox?

eller hva som er det smarteste i forhold til avatar

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg levlet possesion treet på min gamle Hox og synes det var ganske bra. Mye Aoe og crowd control, jeg tok 4-5 mobs om gangen enda de var opptil 4 levler over meg når jeg var rundt lvl 50-60 med det buildet. Men det er veeldig lenge siden, kan være de har forandret det nå.

Hvis jeg husker rett gir avatar høyere dps 1vs1, mens possession har ekstrem høy dps mot flere, men du tåler lite.

Lenke til kommentar

Jeg levlet possesion treet på min gamle Hox og synes det var ganske bra. Mye Aoe og crowd control, jeg tok 4-5 mobs om gangen enda de var opptil 4 levler over meg når jeg var rundt lvl 50-60 med det buildet. Men det er veeldig lenge siden, kan være de har forandret det nå.

Hvis jeg husker rett gir avatar høyere dps 1vs1, mens possession har ekstrem høy dps mot flere, men du tåler lite.

takk for at du svarte har vært i lvl 80 en stund nå :p jeg endte opp med en hybrid blanding av poss og avatar

Lenke til kommentar

Frister litt å aktiverer igjen, hvis jeg ikke husker helt feil endte vel HoX min opp på lvl 72 med poss og litt general. Har begynt på gratisversjonen til nettavisen nå og har levlet en barbar opp til lvl 20. Usikker på om jeg skal spille med HoX'en eller barbaren når jeg aktiverer abonnementet igjen.

Hox var rått iallefall :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...