Sk!ppy Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei, Føler at denne tråden er litt feilplassert, da jeg ikke skal ha ny mobil, men har iPhone fra før av, og fått muligheten til en htc touch hd 2, gratis. Problemet et jo at jeg må bytte bort iphonen. Det jeg føler e hovedgrunner til å ikke velge htc'en, er at tastaturet er helt rart, og menyen er litt mer avansert enn iPhone. Grunner til å velge den er jo hd kamera, stor skjerm. Noen som vet hovedforskjellene? Jeg er liker at ting er avanserte, mn funker. Hvordan er det med apps til htc? Hvordan er kvalitet på kameraet og skjerm i forhold til iPhone? Takk for alle som hjelper meg med valget Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Blir folk forbanna på meg hvis jeg sier at ALT på HD2'en er bedre enn iPhone'en mon tro? Iphone har apps'ene, men that's it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg vil si at HTC-en er bedre på alle mulige måter, så lenge du greier å navigere deg i menyer som ikke er så barnevennlige. Test av HTC HD 2 I mine øyne er dette en "no brainer". Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Sammenlignings test av HD2 vs 3GS Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 har hatt begge disse da jeg kjøpte hd2 beholdt jeg 3gs for se hvilken jeg likte best. Etter 3 dager røyk hd2 telefonen, den er et makkverk som de fleste windowstelefoner er. Med Iphonen din er du sikret en problemfri hverdag der du slipper bekymre deg for noe på telefon fronten, alt fungerer slik det skal og alt er så enkelt at det er en fryd, du kan bolltre deg i kule applikasjoner og telefonen gjør det du vil dn skal gjøre.... Hd2 trøbblet 20 sekunder etter at du hadde skrudd den på og måtte laste ned cab filer for å få den til å gjøre den minste lille opperasjon........til tross for mange windowstelefoner var den ikke verdt å kaste bort tiden på....SOLGT Lenke til kommentar
program Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 har hatt begge disse da jeg kjøpte hd2 beholdt jeg 3gs for se hvilken jeg likte best. Etter 3 dager røyk hd2 telefonen, den er et makkverk som de fleste windowstelefoner er. Med Iphonen din er du sikret en problemfri hverdag der du slipper bekymre deg for noe på telefon fronten, alt fungerer slik det skal og alt er så enkelt at det er en fryd, du kan bolltre deg i kule applikasjoner og telefonen gjør det du vil dn skal gjøre.... Hd2 trøbblet 20 sekunder etter at du hadde skrudd den på og måtte laste ned cab filer for å få den til å gjøre den minste lille opperasjon........til tross for mange windowstelefoner var den ikke verdt å kaste bort tiden på....SOLGT For det første må du ha vært ufattelig uheldig. Jeg har ingen problemer med HD2, folk jeg kjenner har ingen problemer med HD2. Og hva i all verden mener du med "og måtte laste ned cab filer for å få den til å gjøre den minste lille opperasjon". Det der virker for meg som reinspekka tøv. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 har hatt begge disse da jeg kjøpte hd2 beholdt jeg 3gs for se hvilken jeg likte best. Etter 3 dager røyk hd2 telefonen, den er et makkverk som de fleste windowstelefoner er. Med Iphonen din er du sikret en problemfri hverdag der du slipper bekymre deg for noe på telefon fronten, alt fungerer slik det skal og alt er så enkelt at det er en fryd, du kan bolltre deg i kule applikasjoner og telefonen gjør det du vil dn skal gjøre.... Hd2 trøbblet 20 sekunder etter at du hadde skrudd den på og måtte laste ned cab filer for å få den til å gjøre den minste lille opperasjon........til tross for mange windowstelefoner var den ikke verdt å kaste bort tiden på....SOLGT For det første må du ha vært ufattelig uheldig. Jeg har ingen problemer med HD2, folk jeg kjenner har ingen problemer med HD2. Og hva i all verden mener du med "og måtte laste ned cab filer for å få den til å gjøre den minste lille opperasjon". Det der virker for meg som reinspekka tøv. Mulig jeg var uheldig ja, men fakta var at varslingslyset for mail, sms osv ikke fungerte uten en cab fil Dette skulle fungert fra starten av, det var 100% umulig å få mailen til å fungere, kikker du i hd2 forumet står det ikke annet enn at du må laste ned filer for absolutt alt. Å selve windows systemet for mobiler har jeg nå forevigt lagt dødt....aldri mer Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Tror jeg bare satser på iphonen jeg, familie har hatt flere HTC, og alle har vært trege, og egentlig generelt dårlige. Kjempefin mobil, bra kamera ivertfall. men jeg vil at det skal funke. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tror jeg bare satser på iphonen jeg, familie har hatt flere HTC, og alle har vært trege, og egentlig generelt dårlige. Kjempefin mobil, bra kamera ivertfall. men jeg vil at det skal funke. Smart Lenke til kommentar
jolass Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg tror du gjør noe uklokt. Har hatt iPhone i LANG tid men HD2 er langt bedre. De første som ble solgt var det mye tull med men nå er dette ikke noe tema lenger i hvertfall av hva kamerater av meg forteller. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Man blir så usikker, og jeg ser egentlig ikke hvorfor jeg skal ha en HD2 lenger, da den er større, jeg tar dårlig med bilder, og vil jeg ta bilder blir kameraet for dårlig igjen, da jeg har canon EOS 400D, men par linser. Så hva kan man da gjøe med HD2, som man ikke kan med iphone, og omvendt? og kommer ikke OS4 til iphone nå om noen dager? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 OS 4 kommer nok ikke før til sommeren, men det blir vist fram på torsdag. Jeg ville ventet til da med å bestemme meg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Gjør det jeg men er ganske bestemt på å beholde iphonen min til nå ivertfall Lenke til kommentar
avo Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Om du er fornøy med Eplefonen - behold den. Noen liker dem, noen ikke. Blir litt som religion. Det eneste som er sikkert er vel at de som liker iphOne skjelden trives med en windustelefon. Ellers er det vel liten tvil om at, HD2 har mye bedre spesifikasjoner på det meste av teknikk, men og så om at det ikke er spesielt interresant om du ikke trives med brukergrensesnittet. Skal du først gå for en HTC bør du nok heller se på en med Android - De ligger vel et sted midt i mellom iphOne og windusmobilene. (eller litt over etter min personlige mening) Edit - tyrkleif Endret 6. april 2010 av avo Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 ja, er ganske fornøyd, bare at den bruker nett til apps, så jeg måtte fjerne muligheten for nett, så jeg ikke bruker så mye cash. På HD2 liker jeg bare ikke windows. Jeg hater windows. Ingen liker windows. Lenke til kommentar
avo Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 ja, er ganske fornøyd, bare at den bruker nett til apps, så jeg måtte fjerne muligheten for nett, så jeg ikke bruker så mye cash. På HD2 liker jeg bare ikke windows. Jeg hater windows. Ingen liker windows. Vel - jeg må innrømme at jeg liker Windows 7, (og NT 4.0 ). Er jo en grunn til at windows er så utbredt som det er - det er enkelt å bruke, det fungerer, det finnes ufattelig mye software, og kompetanse på windows er lett tilgjengelig. (jada, OSX er bedre til noe, og Linux er sikkert og stabilt, jeg vet, jeg vet) Faktisk synes jeg at W7 er et forbanna bra OS, jeg synes til og med at Windus mobil er helt ok på "mobile enheter" eller hva nå enn man skal kalle det. Windowsbrukere kjenner seg lett igjen, og mye fungerer bra, men jeg vil ikke ringe med en windows PC - der går grensen. Har i grunn også mye av det samme forholdet til MAc/iphOne. Nydelig liten sak til litt av hvert. Synd den mangler multitasking, og nei - jeg vil ikke ringe med den. Men - ipAd blir sikkert en nydelig sofa-surfer. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 ja, er ganske fornøyd, bare at den bruker nett til apps, så jeg måtte fjerne muligheten for nett, så jeg ikke bruker så mye cash. På HD2 liker jeg bare ikke windows. Jeg hater windows. Ingen liker windows. Windows ser du 1% av den totale tiden du bruker en HD2, ellers beveger du deg 99% innenfor det geniale HTC Sense, som igjen gjør at denne enheten har toppet alle tester frem til nå. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Gleder meg til neste versjon av iPhone sitt OS Kan microsoft og apple ha byttet plass? Resultatet ser ut til å bli sykt bra ihvertfall! Ellers kan jeg informere om at HD2 er en grei telefon. Er du fornøyd med iPhone så hold deg til den. Sense er vel og bra det, men du må tweake så sykt mye før telefonen er på et nivå jeg vil forbinde med en av de beste telefonene som finnes. Et must for alle med HD2 er co0kie (fra xda-developers.com) sin home tab applikasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå