T.A Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kjøpte DENNE igår, og den fungerte kjempebra. Helt til den sluttet å lese CDer og DVDer jeg satte inn. Prøvde å installere Counter-Strike, og det fungerte jo kjempefint, helt til PC'en ba meg sette inn en CD som allerede var inne under instalasjonen.. Når jeg setter inn en DVD, kommer det masse rare lyder og det skjer ingenting. Ble litt skuffa, er jo tross alt kjøpt for en dag siden, og så fungerer den ikke som den skal. Hva burde jeg gjøre? Levere tilbake, eller er det noen som vet om en måte å fikse dette på? Er ikke no pro på PC-greier heller Lenke til kommentar
janpetter1994 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg ville ha levert den tilbake å fått en ny pc:) Lenke til kommentar
T.A Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Yes, skal gjøre det imorgen. Lenke til kommentar
herfje Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Kjøpte DENNE igår, og den fungerte kjempebra. Helt til den sluttet å lese CDer og DVDer jeg satte inn. Prøvde å installere Counter-Strike, og det fungerte jo kjempefint, helt til PC'en ba meg sette inn en CD som allerede var inne under instalasjonen.. Når jeg setter inn en DVD, kommer det masse rare lyder og det skjer ingenting. Ble litt skuffa, er jo tross alt kjøpt for en dag siden, og så fungerer den ikke som den skal. Hva burde jeg gjøre? Levere tilbake, eller er det noen som vet om en måte å fikse dette på? Er ikke no pro på PC-greier heller hvis du ikke får bytta den, så kan du skru den opp, og prøve å rense leseren litt :I Lenke til kommentar
herfje Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 jeg vil anbefale å prøve å en Qtip og gnikke litt på leseren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå