Galexon Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Hei folkens! Jeg har en Acer Aspire 5930G med følgende komponenter: - Intel Core 2 Duo 2.0 GhZ prosessor - 3 GB RAM - 300 GB HDD - nVidia GeForce 9600M GT 512MB Videominne (GDDR3) - Windows Vista Home Premium 32-bit OS Jeg lurer på om denne maskinen vil takle spillet "Battlefield Bad Company 2". Jeg har ikke mulighet til å få testet spillet på maskinen på forhånd, og ønsker å kjøpe spillet på STEAM slik at jeg kan spille med venner online. Jeg ønsker helst å vite om PC'en min takler spillet på forhånd, slik at jeg ikke kjøper katta i sekken. Hvis det er noen som har peiling på om maskinen min vil takle spillet, vennligst gi meg en tilbakemelding på hvordan den eventuelt vil takle det. Jeg vet at maskinen trolig ikke greier å kjøre det på høyeste oppløsning og innstillinger, men grafikken må samtidig være behagelig for synet På forhånd takk for din tid, og ikke minst takk for din hjelp! Galexon Endret 30. mars 2010 av Galexon Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Du kan jo starte med >> http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx Nå er også jeg 110% klar over at dette ikke er noe fasit! Men det gir deg i det minste et pekepinn. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Du vil nok klare å starte spillet.. Men om det blir spillbart er en annen sak Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Må bare si en ting ang. bc2 fra steam. Du får INGEN fordeler av å kjøpe det derfra. Jeg kjøpte selv fra steam i håp om at man kunne joine friends via steam, men det fungerer selvsagt ikke. Kjøp BC2 fra den billigste butikken Endret 31. mars 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå