Bruno Mars Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvor får man pusset opp felgene sine? Vanlig firmaer som lakkerer biler? Felgene mine er ganske slitt i lakken og kunne trengt litt sparkel og iallefall et strøk med lakk. Og hva koster slikt? Er 15 tommers. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Firmaer som driver med glassblåsing, sandblåsing og pulverlakkering. Priser varierer veldig, fra 250,- til 1200,- pr felg er de prisene jeg har vært borti. Søk på pulverlakkering på f.eks gule sider Lenke til kommentar
Rick Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Så fremst det ikke er noen spesielle felger vil jeg påstå at det lønner seg ikke å pusse de opp. Vi tar minimum 1000 pr felg. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Hvem er vi? Ikke noen spesielle felger nei. Tenkte bare at dette er billigere enn å kjøpe et helt ny felgpakke inkludert dekk. Lenke til kommentar
Rick Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Vi i mitt tilfelle er ett helt vanlig lakkeringsverksted, men tror enda at du kommer billigere ut med å kjøpe nye felger. Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sjekk ut nærmeste fengsel. De har ofte verksteder og kan blåse og pulverlakkere felgene for deg. Det lokale fengselet her tok 400,- for å blåse og pulverlakkere felgene til en kamerat for 3-4 år siden. Felgene ble som nye, de gjorde en god jobb . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå