Gå til innhold

BK: Vinterlandskap


Anbefalte innlegg

Da legger jeg ut et nytt bilde for slakt:D

 

Har ikke behandla bildet på noen måte, men om noen har lyst til å leke seg litt med det, so feel free:)

 

Bildet er tatt i -35 kalde nå i vinter en sen ettermiddag, så lyset var vel ikke det beste, ei heller mine instillinger :whistle:

 

 

SORRY, SER AT JEG GLEMTE Å SKRIVE BK I EMNEFELTET......

post-174071-1269988229,2993_thumb.jpg

Endret av Skogshuldra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da legger jeg ut et nytt bilde for slakt:D

 

Det er ingen grunn til å skamme seg over dette bildet. Jeg synes du har funnet et flott motiv, og klarer å formidle det bra. Elven danner en fin diagonal innover i bildet. Det er mulig det hadde fungert enda bedre om du hadde latt den skrå enda litt lengre mot mot venstre i bildet.

 

-trygve

Lenke til kommentar

Brr iskaldt!

 

I tillegg til andre kommenterer: Kanskje kunne det ha vært valgt et utsnitt litt lengre til Høyre? Da hadde ikke det vesle mørke feltet opp t.v. kommet med. Det forstyrrer litt. Dette kan også fikses i etterkant ved å beskjære fra venstre og kanskje litt nedenfra. Da blir det heller ikke så mye hvitt tre t.v. Ellers liker ikke jeg at toppene på trærne er kuttet, men kankje ikke noe å gjøre med for å få med elva? Jeg liker også mye kaldere fargetoner, dette kan fikses ved å stille hvitbalansen før eller i ettertid ved framkalling. Det siste er kun smak og behag.

 

Alt i alt i fint vinterbilde.

Lenke til kommentar

Takk for svar:)

For å være helt ærlig hadde jeg ikke sett meg ut noe motiv på dette bildet, da jeg ble stående i kø over denne brua og med kameraet liggende i bilen, måtte jeg jo bare teste om det kunne bli et noenlunde ok bilde ut av bilvinduet:)

Men er kjempe gøy å få slike tilbakemeldinger :thumbup:

 

Lærdommen tar jeg med meg ut på tur neste gang:)

Lenke til kommentar

SORRY, SER AT JEG GLEMTE Å SKRIVE BK I EMNEFELTET......

Hvis du trykker på "rediger" så trykker du på "Bruk full editor" så kan du endre emnetittelen selv.

Det er endret nå da, men da vet du ihvertfall det til senere.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

SORRY, SER AT JEG GLEMTE Å SKRIVE BK I EMNEFELTET......

Hvis du trykker på "rediger" så trykker du på "Bruk full editor" så kan du endre emnetittelen selv.

Det er endret nå da, men da vet du ihvertfall det til senere.

Oki:) Det tenkte jeg ikke på engang, men da vet jeg det til senere :thumbup:

Endret av Skogshuldra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...