Cr4ZyF34R Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) hei jeg har et lite problem der at pc-en min den kobler seg ut og inn av internetten konstant. kan ikke bruke msn eller noe bare internetten men da må jeg vente til den kobler seg på og mens jeg har skrivd det ned. er helt umulig og spille noe online spill, har bytta porter men fungerer akkurat like dårlig bytta kabel også. fungerer helt fint med andre som er her.. hjelp meg fort takk:D PS: mente Nettverkskortet skrur seg av og på. Endret 30. mars 2010 av Nezen3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er det snakk om trådløst eller kablet? Hvis det er snakk om trådløst, er det utrolig hva du kan få til med å justere litt på mottaker- og senderantenne. Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Er det snakk om trådløst eller kablet? Hvis det er snakk om trådløst, er det utrolig hva du kan få til med å justere litt på mottaker- og senderantenne. det er kablet. har ikke trådløs her heller:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 I og med at du har prøvd å bytte kabel og port, vil jeg nesten tro at det er nettverkskortet det er noe galt med. Prøv å oppdater til de nyeste driverne og hvis ikke dette funker så koster heldigvis et nettverkskort ikke mer enn 150,-. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Hva slags router, operativsystem og nettverkskort (evt hovedkort) har du? Endret 31. mars 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Hva slags router, operativsystem og nettverkskort (evt hovedkort) har du? jeg har en dlink ett lannet, jeg har windows7 og hovedkortet er ASUS M4a77td PRO. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg slet med tilsvarende problem. Det ble noe bedre etter jeg byttet driver, men måtte skaffe meg et ekstra nettverkskort for å fikset det helt. Gbit PCI Lenke til kommentar
Hareide Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) I de fleste tilfellene hvor jeg har opplevd lignende problem, så er det snakk om en missmatch oppdatering på driveren til trådløskort/nettverkskort som er mottatt gjennom Windows Update. Legg inn driverne til korte på nytt ved å fram cd'en som fulgte med nettverkskortet eller gå på hjemmesiden til produsenten. Dette gjelder spesielt hvis dette er en maskin som har fungert uten problem over lengere tid, og nå "plutselig" ikke vil sammarbeide. Endret 31. mars 2010 av Hareide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå