stianrp Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Kjører Win xp PRO og C disken min er nå oppe i 9,5GB, når jeg går inn på mappene på C: og summerer er størrelsen totalt 4,5GB??? Lurer på hvor de 5GB som jeg ikke finner er???? Noen forslag?? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Skjulte filer? Systemfiler? Bl.a. swap-fila kan til tider bli VELDIG svær! Ellers kan det rett og slett være en feil i filsystemet. Prøvd å kjøre scandisk? Lenke til kommentar
stianrp Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Har kjørt alle funksjonene i Norton Utillities 2003 men ingen feil er oppdaget?? ' Mener du at størrelsen på f.eks windows mappen er større enn det som står på egenskaper? Må vel bare krype til korset og reinnstallere. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 system restore tar litt, og funksjoner i norton utilities tar også plass. XP tar 3gigg (pass på å regne med skjulte filer) og har gjerne 512-756mb swap fil Sikkert mye annet også så det er ikke rart plassen går fort Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Har du sjekka om der er noen skjulte filer? Swap-fil eller System-restore filer? Edit: Er faktisk ca. 1GB som er "borte" hos meg også. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Skjulte filer? Systemfiler? Bl.a. swap-fila kan til tider bli VELDIG svær! Ellers kan det rett og slett være en feil i filsystemet. Prøvd å kjøre scandisk? Swap-fil ??? Hva er det, og hvor ligger den ? Kan alt i denne filen slettes trygt ? Lenke til kommentar
stianrp Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Windows og I386 mappene tar 2GB Programfiler 2,33GB Documents &settings 360MB Hvordan skal jeg få windows til å vise de siste 5GB?? Eller hvor kan jeg se dem?? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Swap-fila kan ikke slettes. Det er en fil Windows bruker for å slenge ut data som for øyeblikket ikke skal ligge i det fysiske minnet, altså RAM-brikken(e). Den lar du være i fred. Slå på "vis skjulte filer" og sjekk hvor mye plass filene på systemdisken din tar etterpå. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Du får uansett ikke de to måtene å vise størrelse til å bli like. http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;273588 Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 eg hadde det samme. fikk feilmelding om at hardisken var full. sletta endel video filer, det hjalp litt men harddisken var 78 giga full (har 120 giga) det var slikt noen dager helt til eg installerte sisoftware sandra standard og tok noen tester bang der var det 106 giga igjen. det kan være noen gamle sletta filer som opptar plass. Lenke til kommentar
stianrp Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 MAO det er ikke vits å innstallere på nytt!!! Lenke til kommentar
tokr Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 har du norton antivirus driver den hersens norton protected recycle bin og gjemmer unna alt du sletter i sju dager etter du trodde du sletta det fra recyclebinnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå