Oddybody Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det finnes mange bra onlinespill der ute, men bare Halo 3 (som jeg har kommet over) som har muligheten til å la 2 spillere spille online på samme 360. Finnes det flere slike spill (gjerne andre sjangere enn fps også)? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg vet at "Gears of War" hadde denne muligheten. Regner med at også oppfølgeren har denne funksjonen. Lurer på om også "Army of Two" hadde denne funksjonen, men jeg skal ikke påstå noe som helst, jeg har kun spilt "Army of Two" på PS3 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Det finnes mange bra onlinespill der ute, men bare Halo 3 (som jeg har kommet over) som har muligheten til å la 2 spillere spille online på samme 360. Finnes det flere slike spill (gjerne andre sjangere enn fps også)? Left 4 dead 1 og 2. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 PES 2010 hvis du liker fotball spill Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Har disse spillene mulighet for guest-profil slik som Halo 3 også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå