SpeekoN Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nå har jeg vel sånn egentlig ikke peiling på om dette er den rette plassen å poste dette, men jeg prøver uasnett. Det har seg slik att min kjæreste kommer hjem om rundt en uke, etter en tre-ukers tur til utlandet, og jeg har tenkt å overaske henne. Det hele begynner med en bedre middag, med levende lys og andre romantiske ting, deretter har jeg fått full kontroll over henne Kropp og sinn. Det jeg tenkte var att jeg på en eller anen måte kunne stimulere sansene hennes, både med lukt, berøring, smak, osv. Noen som har tips til å gjøre dette til en behagelig opplevelse? Planen er å prøve noe annet enn vanlig samleie, og prøve noe nytt. Som 16'åring, så høres vel dette ganske "spessielt" ut, men jeg ser for meg att dette kan forbedre forholdet vårt. Vi er begge seksuelt åpne for hverandre, og kommunikasjonen er på topp. Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Duftlys og masasjeolje med smak hadde ikke vært feil i ditt tilfelle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hva med å overraske henne med et nytt sexleketøy? F.eks. penisring, håndjern eller vibrator. Skal ikke så mye til for å piffe det opp litt. (linket bare til random ting nå). Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Takker for svar. Selv om det ikke helt var det jeg mente Anfall, så takker jeg for tipset. Det kan hende att det jeg så for meg var en smule optimistisk og u-realistisk. Kanskje mer som ett tanke eksperiment? Duftlys og massasje vil vel bli brukt, så takk for tipset Ctarli Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bare Hyggelig SpeeKoN, Lykke til Lenke til kommentar
epifant Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 - silkebånd for øynene - en myk fjær - en isbit - god tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ikke glem stearinlys (til å dryppe stearin på) Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Var vel noe slikt jeg tenkte på ja epifant. er det noen her i forumet som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Anbefales, ja:) Spesielt om hun ikke vet det. Vent til hun har slått seg til ro, før du binder noe for øynene hennes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg