Skrujernet Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Ang. plasseringen av tråden, får admin bare flytte tråden om h*n syns den er feil plassert [i/]. Heisann Er på leting etter en bag som jeg kan frakte pcen til og fra lan, og emd rom for å ha skjermen i. Gjerne med ekstra rom for tastatur + mus også. Krav: - Håndtak - At det er av litt kvalitet, så ikke den ryker av vekta til pcen. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Sjekk ut denne tråden. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Det var ett veldig gjennomtenkt svar, kjære shoop. Les tråden før du poster. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Håndtak - Ja Kvalitet - Ja, ser sånn ut ihvertfall ekstra rom - Ja Plass til skjerm - Får sikkert klemt en lcd skjerm inn der. Så ja, i mine øyne var det bra gjennomtenkt. Om du derimot har tenkt til å ta med deg en 50"crt skjerm eller no annet, så må du presiere dette. Jeg linket til en tråd hvor de diskuterte det samme. Hvorav denne ble linket til. Såvidt jeg ser passer til den alle kriteriene dine. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 ehm, det jeg mente var at jeg allerede hadde sett den posten. Leser du den grundigere, ser du en person ved navn skrujernet skrive en liten kommentar helt nederst Men takker uansett for svar (tror den baggen er litt for liten for cm storm sniper, men er ikke sikker) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Du kan ikke forvente at han skal gidde å lese gjennom hele tråden bare for å sjekke at ikke du har kommentert... Vær glad til at han i det hele tatt prøvde å hjelpe deg du... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Er ikke akkurat mange kommentarer i den tråden, mr hansom. Men som du ser, så takket jeg for hjelpen så den kommentaren kunne du ha spart deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå