Bjarnemann Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Bytta ut den gamle slitern 8500 Geforce med Ati 5770 i dag. Var litt i tvil om jeg skulle klare å drive den på 400 psu, men det gikk. Men nå har jeg satt det inn, og så vidt min hjerne som ikke er altfor god på pc forstår plugga i alt riktig. Jeg får ihvertfall bilde på skjermen. MEN Pcen gjenkjenner det ikke. Windows (7) sier det kun er vga adapter, og Ubuntun griner over at det gamle kortet er borte, og nekter å starte. Har prøvd å laste ned driver, men fortsatt samme problemet.. Noen som har peiling på hva som kan være problemet? Edit: Hadde satt kjempestor pris på om noen kunne hjulpet meg. Har sett frem til nytt skjermkort og muligheten til å spille i over 800x600 i lang tid nå, og når jeg endelig får kortet virker det ikke som det skal Endret 30. mars 2010 av Bjarnemann Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hva slags drivere bruker du? Du har vel koblet strøm til kortet? ATI drivere og Linux er ikke helt en vinnercombo Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Fikk det til.. Viste seg at jeg hadde installert feil drivere og kun suiten Takk for svar dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå