gavao Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 hei, skal begynne på vg1 til høsten. er det noen som vet hvilken side jeg skal gå innpå for å søke,? å går det annt å søke allerede nå? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Du søker når du har kommet inn. Det er i juli. Inne på lånekassen sine sider. Er veldig lett å søke. Når du sjekker svarene på VIGO.no skal det være en link til å søke om stipend. Bare noen spørsmål som skal svares på. Som om du bor hjemme, tjener egene penger, søsken og sånt. Ca: en uke etter at du har søkt kan du sjekke svarene på nettet... Ville vært rart om man kunne søke før man vet om man har kommet inn siden det er forskjellige stipender etter hvilken linje du kommer inn på. Fristen er 15 November. Endret 30. mars 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det er 15 juni du får svar på søknaden om skoleplass. Da kan du søke om stipend på www.lanekassen.no I det siste har du kunnet søke direkte via VIGO (siden der du svarer på skoleplass). Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det er 15 juni du får svar på søknaden om skoleplass. Da kan du søke om stipend på www.lanekassen.no I det siste har du kunnet søke direkte via VIGO (siden der du svarer på skoleplass). Åja, sorry, hehe. Er i Juli andre inntaket foregår... Men ja, jeg har søkt etter stipend via vigo.no to år på rad så det funker... Lenke til kommentar
gavao Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 okei, takk for svar! skal begynne på vg1 tip, får jeg mye stipend da? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Helt etter hva foreldrene tjener. Du er garantert 1910,- som er utstyrsstipend. Hvis dine foreldre ikke tjener bra eller er skilt så kan du få opp til 18700,- i tillegg. Men ta denne testen =) Edit: Fikset linken. Endret 30. mars 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
gavao Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 mine foreldre er skilt, jeg bor hos min mor, hun tjener vell sånn ca 300.000 i året, med et lån på rundt 2 millioner og 3 barn. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Regner med at du får rundt 18000 Lenke til kommentar
gavao Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 yeess da:) takk for alle svar! ;D Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Emnetittelen brøt også med tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå