Gå til innhold

Fra kamera til pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke anbefale bruk av TV inn på et skjermkort. Du vil da få en relativt dårlig oppløsning på filmen (i de aller fleste tilfeller)

Skal du få analog film inn på en PC må du ha et capture kort for dette. Eller en analog/DV konverter og et DV kort i maskinen. Jeg kan anbefale deg følgende:

Pinnacle Studio Deluxe 8 - pakke med redigeringsprogram og kort for analog og digital video

Pinnacle Edition Pro - Proff pakke med alle muligheter. Også analog og digital inn

Hvis du har redigeringsprogram og DV kort fra før, kan du eventuelt benytte en Canopus ADVC 100 som konverterer fra analogt til DV og omvendt. Denne koster kr 3.700,-

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mye alle har fått med seg, men at folk enda reklamerer for sine egne sjapper på hw.no-nettverket sitt forum, etter bla netconnection.no-saken osv er vel ganske så drøyt!?

Dette er ikke en plass for reklame, vil du ha reklame for sjappa de på disse sidene, hadde det vel kanskje vært på sin plass & kjøpt & betalt for reklamen. En seriøs butikk burde holdt seg for godfor denne formen for "snikreklame"!

Lenke til kommentar
Arne er en ressurs for forumet i akamera som vi trenger.

Hvor man kjøper utstyret får være opp til enhver.

Har ikke noen ting å si på at han er en god ressurs å ha. Han sitter helt sikert inne med en god del spisskompetanse på dette feltet som mange missunner ham.

Legger merke til at linken som han hadde lagt til xxxxxx.no har forsvunnet, og det var den jeg var opptatt av.

Svekker en del av tilliten til diverse firmaer om alle og enhver skal få legge ut linker til produktene som deres egne butikker selger. Dette er vel egentligt et forum for sluttbruker, selv om jeg selvfølgelig ser nytten av at folk med slik spisskompetanse bidrar aktivt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...