SolidTango Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hello Jeg er 20 år og har aldri jobbet i livet mitt I dag mor sa: få en jobb eller GTFO Så her finner du meg, kan dere hjelpe meg med å skrive en cv og en jobb søknad? Tusen takk!!! Lenke til kommentar
theblackman Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Gå til NAV, de har masse jobb til deg. De har en jobb til alle! Lenke til kommentar
SolidTango Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Gå til NAV, de har masse jobb til deg. De har en jobb til alle! Jeg skal gjøre det, men kan du hjelpe med å skrive en cv? Lenke til kommentar
theblackman Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Gå til NAV, de har masse jobb til deg. De har en jobb til alle! Jeg skal gjøre det, men kan du hjelpe med å skrive en cv? Du trenger ikke skrive CV hos de, de ordner alt for deg. Bare stikk innom Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 http://www.google.no/search?q=slik+skriver+du+CV&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå