killzoner Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Hei! Jeg lurer på om jeg har bra nok pc til og kjøre BattleField: Bad Company 2, Jeg er sett på noen System Requirements, men mange er ulike. Dette er det jeg har: OS: Windows XP CPU: AMD Athlon 64 Processor 3700+, 2,21 HGz RAM: 2 GB VideoCard: Nvidia 7800 GT Jeg tror jeg får spilt det med minimum requirements men er ikke sikker, siden det ikke står noe om, AMD Athlon processoren! Håper på svar! : ) Kjøper det nok til uka, vis jeg har bra nok PC! : ) Endret 30. mars 2010 av killzoner Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Du har en svak gammel singelcore, 4 generasjoner gammel grafikk og lite RAM, tviler sterkt at maskina vil dra spillet noe bra Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Du har en svak gammel singelcore, 4 generasjoner gammel grafikk og lite RAM, tviler sterkt at maskina vil dra spillet noe bra Jepp men får kjørt alt på LOW Settings i guess, siden Minimum System Requirements er dette: OS: Windows XP Processor: Core 2 DUO @ 2 GHz Memory: 2 GB Hard Drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version Video Memory: 256 MB (NVIDIA GeForce 7800GT/ATI X1900) Sound Card: DirectX Compatible DirectX: 9.0c Keyboard and Mouse DVD Rom Drive Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Du er klar over at du er under minstekrav for CPU? Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Du er klar over at du er under minstekrav for CPU? Nå så... Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bli med å spille her ! "iDoRY [NO] Hardcore XXX" Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Se her, så får du en pekepinn om det går bra eller ei edit: Skjønner ikke hva pollen har med tråden å gjøre.. Endret 1. april 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Se her, så får du en pekepinn om det går bra eller ei edit: Skjønner ikke hva pollen har med tråden å gjøre.. Men tror det et er mulig og få kjørt Bad Company 2 med en single core processor? Eller vil det komme error? Har mere enn bra nok pc for MW 2 i hvertfall! men vil ha BF ;/ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hva fikk du opp hos 'CanYouRunIt' da? Tviler på at du vil få en bra opplevelse, uansett om du kan kjøre det eller ikke. Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Hva fikk du opp hos 'CanYouRunIt' da? Tviler på at du vil få en bra opplevelse, uansett om du kan kjøre det eller ikke. Kommer ofc fail på processor, men alt annet er pass, som f, processor hastighet osv.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det vil ikke funke. Jeg er over minium og det lagger som et helvete noen ganger. Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Det vil ikke funke. Jeg er over minium og det lagger som et helvete noen ganger. ok thanx for answer Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kjøp deg ny CPU, Skjermkort og mere Ram så skal det funke. ;D Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Lastet ned Bad Company 2! Fikk overrasket kjørt det på medium kvalitet? : O, med litt lagg da, eller så tok jeg Low så ble det no lagg! Så skal kose meg med Campaign nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå