Liddell Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg stod rett bak, ballen gikk i alle fall rett frem hele tiden, men kan være den traff Shelton og buet litt oppover. Ser ikke noe til det jeg når jeg ser målet igjen men. Ellers taler vel sjansestatistikken (18-9) for seg... Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Dårlig at vi ikke greier poeng, men man får trøste seg med at vi etter sigende spilte rimelig bra på slutten. Vi spilte ikke rimelig bra, vi var altfor passive og det er altfor mange urutinerte spillere på laget. Dette går til helvette i år også, få vekk alle disse ungguttene som ikke eier rutine, Fellah og Singh blant annet! Enig i at de mangler rutine og ikke spilte spesielt bra... Men de siste årene har Enga satset på unge spillere, og dette laget blir stort! Det blir seriegull og cupgull i 2012!! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 http://www.vpn.no/content/view/full/56587 Godt å se hva dere virkelig mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå