Andzel Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei. Jeg har Windows Home edition tror jeg elelr var det premium edition? Husker ikke helt men hvorfor er den linjen du kan skrive inn filer navn osv borte på min start meny`? Da snakker jeg om den som kommer opp når du trykker på Windows logoen nederst til venstre. Finner ingen måte å få den tilbake, er det faktisk noen som veit hvordan man kan få den tilbake uten å gjøre store endringer? - AndZel Lenke til kommentar
myhken Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er det denne linjen du mener? Den får jeg ikke slettet om jeg prøver aldri så mye, har også vært inne på Egenskaper og tatt bort alt som har med søking å gjøre, men den blir ikke borte likevel. Lenke til kommentar
MrLure Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 At du har klart å fjerne søkefeltet høres veldig merkelig ut. Har ikke klart å finne ut noen måte å gjøre det på. Sikker på at du har Windows Vista/2008/Seven/2008R2..? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 -Kan ta bilde av den når jeg kommer hjem igjen etter påsken kan dere få bevis på at den faktisk er borte hos meg ^^. Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Sjekk denne linken. Gjør motsatt av det som står der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå