Misterfisher Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Hei. Er 17år bare så det er sagt. Skal i dåp til niesen min men dressen er til rens. Hva skal jeg kle meg i? Funker det med en dressbukse og hvit skorte fra kingsmen? [sparkjøp] Veldig billig ivertfall. Hvordan er de fra sparkjøp? Endret 30. mars 2010 av Misterfisher Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Leie en dress? Kjipt å se på bilder 10 år frem i tid at man var kledd som en boms i sin nieses dåp. Endret 30. mars 2010 av toeblast Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Dra til renseriet og hent ut dressen din. De bruker ikke lang tid på en rens, så det er en god sjanse for at den bare henger der på vent. Det går selvfølgelig ikke hvis den er veldig skitten da... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Stiller meg bak fkm her. Det tar ikke så skrekkelig lang tid å rense en dress, så du burde klare å få hentet den. Ring de, hør om den er ferdig, hvis ikke, tilby å betale en hundrelapp eller to for å få den ferdig til lørdag (regner med at dåpen er på en søndag?). De burde klare å rense den på såpass lang tid. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg mente at han kan hente den ut FØR den blir renset. Men har han noen dager er det ikke noe i veien for å prøve å speede opp prosessen litt heller. Lenke til kommentar
Misterfisher Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Takk for svar. Den var ikke veldig skitten. Bare ett par små flekker som man ikke ser så godt. Leverte den inn i Februar en gang. Var nede på renseriet på Fredag og da var den ikke ferdig. De hadde vist sendt den inn!!! Og hjelper det å betale da? De renser vell ikke på helligdager? Den er til Søndag. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Da er det nok ikke så mye å få gjort desverre.. Men da lærer du til neste gang at man bare skal bruke renserier som gjør jobben i lokalet, for da kan man alltid få tak i klærne på et øyeblikk! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Har du bare en penbukse og en skjorte? Løp i butikken i morgen Lån av en kompis, bror, far, onkel.. De sistnevnte har kanskje en til overs. Lenke til kommentar
Misterfisher Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, vist jeg finner det da =( hehe. Har du bare en penbukse og en skjorte? Løp i butikken i morgen Lån av en kompis, bror, far, onkel.. De sistnevnte har kanskje en til overs. I butikken å kjøpe en ny dress? Kan ikke låne av noen siden ingen har noe som passer =( Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Du MÅ jo ikke ha dress, penbukse og skjorte funker jo i nøden Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Du MÅ jo ikke ha dress Det kommer da helt ann på. I min familie møter man ikke opp på feiringer av litt større betydning uten dress, mens i andre familier kunne man sikkert kommet i jeans uten at noen brydde seg. Hva trådstarter må og ikke må vet han antagelig best selv... Lenke til kommentar
Misterfisher Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Sparkjøp, noen som har erfaring derfra? Hvis det funker er det jo ikke vits å kjøpe dyr skjorte og bukse til dag... Også slips? Hvit skjorte, svart bukse og blått slips som er skrå stiper i forskjellige blåfarger... Funker det? Har jo ikke lyst til å drite meg ut Du MÅ jo ikke ha dress Det kommer da helt ann på. I min familie møter man ikke opp på feiringer av litt større betydning uten dress, mens i andre familier kunne man sikkert kommet i jeans uten at noen brydde seg. Hva trådstarter må og ikke må vet han antagelig best selv... Nei det vet jeg egentlig ikke =( Tror ikke det er krise å ikke komme uten dress men i bukse og skorte med slips men ikke godt å si =( Og den familien fra mor til dette barnet kjenner jeg jo ikke så vet ikke hva de sier! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg vet ikke hva Sparkjøp er desverre, men ut i fra navnet høres det ikke ut som all verden. De har faktisk helt greie penbukser og skjorter på H&M. Vil tro at det er mye bedre enn Sparkjøp.. Lenke til kommentar
theblackman Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Si at du er syk? Lenke til kommentar
Misterfisher Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Ja Lenke til kommentar
Misterfisher Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Hva tenkte du på? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Gå på HM fremfor Sparkjøp. De skjortene så ufattelig kjipe ut, og du har heller ikke muligheten til å prøve... Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Penbukse, skjorte, slips. Og om du får tak i en vest i tillegg, så tenker jeg antrekket blir flott Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Det blir ikke flott. Bukse, skjorte og slips får deg til å se ut som en eller annen selger, vesten bruker du også bare hvis du har en jakke. 1 Lenke til kommentar
Misterfisher Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Har HM herreklær da? Hehe. Vet ikke sånt jeg =( Og vest kommer ikke på tale!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå