Gå til innhold

Skal i dåp, dressen er til rensing. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stiller meg bak fkm her. Det tar ikke så skrekkelig lang tid å rense en dress, så du burde klare å få hentet den. Ring de, hør om den er ferdig, hvis ikke, tilby å betale en hundrelapp eller to for å få den ferdig til lørdag (regner med at dåpen er på en søndag?). De burde klare å rense den på såpass lang tid.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Den var ikke veldig skitten. Bare ett par små flekker som man ikke ser så godt. Leverte den inn i Februar en gang.

Var nede på renseriet på Fredag og da var den ikke ferdig. De hadde vist sendt den inn!!! :cry:

Og hjelper det å betale da? De renser vell ikke på helligdager?

Den er til Søndag.

Lenke til kommentar

Du MÅ jo ikke ha dress

Det kommer da helt ann på. I min familie møter man ikke opp på feiringer av litt større betydning uten dress, mens i andre familier kunne man sikkert kommet i jeans uten at noen brydde seg. Hva trådstarter må og ikke må vet han antagelig best selv...

Lenke til kommentar

Sparkjøp, noen som har erfaring derfra? Hvis det funker er det jo ikke vits å kjøpe dyr skjorte og bukse til dag...

Også slips?

Hvit skjorte, svart bukse og blått slips som er skrå stiper i forskjellige blåfarger... Funker det?

Har jo ikke lyst til å drite meg ut :blush:

Du MÅ jo ikke ha dress

Det kommer da helt ann på. I min familie møter man ikke opp på feiringer av litt større betydning uten dress, mens i andre familier kunne man sikkert kommet i jeans uten at noen brydde seg. Hva trådstarter må og ikke må vet han antagelig best selv...

Nei det vet jeg egentlig ikke =( Tror ikke det er krise å ikke komme uten dress men i bukse og skorte med slips men ikke godt å si =(

Og den familien fra mor til dette barnet kjenner jeg jo ikke så vet ikke hva de sier!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...