zellica Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Jeg fikk en ny Toshiba Satellite C650-145/Toshiba Satellite C650-15J(er usikker på modell) til jul av min familie.(kjøpt på Lefdal) Den har vært i normal bruk og har ikke vært utsatt for noen skader av noe slag. Brukes alltid på laptop-pute. Allikevel ryker festet på stømforsyningen inne i maskinen igår. Jeg skulle sette inn laderen, men der var det kun et sort hull. Når jeg lyser inn i maskinen, ser jeg at festene har røket tvert av. Sønnen min satt med maskinen på fanget med laderen i, så det jo mulig at den kan ha fått en liten nøkk, men ikke noe som tilsier at plastikken skal ryke slik den har gjort. Maskinen ble levert inn til reparasjon idag, men de kunne ikke si om dette var en garantisak. I tillegg vil det ta 4-6 uker før jeg får maskinen tilbake. Går det ikke på garantien må jeg betale 400 kroner for at de i det hele tatt åpner maskinen. Er det noen som kan fortelle meg om dette er normalt å oppleve med en så ny maskin? Er det noe jeg kan argumentere med hvis de ikke går med på garantisaken? Jeg har hatt en Dell Inspiron i flere år nå, og selv om den er stor og treig, går den som en klokke. Den må nå gjøre nytten, men jeg kjenner allerede nå at jeg er blitt bortskjemt med ytelsen på Toshibaen, og gleder meg til å få den tilbake.:-) Endret 30. mars 2010 av zellica Lenke til kommentar
zellica Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Vil bare fortelle at skaden gikk på garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå