Mariuspdb Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Yo,Yo. Fikk meg COD2 og guess what, det lagger. Jeg har lyse nett. En telsey router/modem. Jeg har prøvd å fjerne Nat på modemet som det står på cod menyen. Problemet er at jeg ikke kommer meg inn på routeren. Jeg har prøvd med brukernavn:admin og passord:1234, funker ikke. Jeg har prøvd flere andre normale passord og slik men jeg kommer ikke inn. Jeg ringte lyse for å spørre om de kunne gi meg brukernavnet og passordet til telsey routeren men de sa at jeg måtte gå på hjemmesiden dems og åpne portene fra lyse.no Jeg gjorde som jeg ble fortalt. Åpnet UDP portene som jeg fant på nettet som var årsaken til laggen. Men det funker fortsatt ikke. Er det noen som har passordet til telsey routeren eller hvet noe annet man kan gjøre? Takker for alle kommentarer og hjelp Endret 30. mars 2010 av Mariuspdb Lenke til kommentar
Mariuspdb Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Btw, internetten ble også tregere etter at jeg hadde åpnet portene på lyse sine hjemmesider. Vet ikke om det er grunnen eller om det bare var tilfeldig Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Har du noe utstyr huket opp mot Telsey-boksen? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 ifølge denne siden her http://findports.com/article/call-of-duty-2 må du åpne både udp og tcp Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det greieste kan være å sette Telsey i bridge og administrere alt fra egen router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå