Gå til innhold

GPS på HTC Magic (Android)


RedRocK

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en HTC Magic med oprativsystemet Android ifra Google. På denne telefonen befinner det seg jo Google Maps, men for å bruke dette programmet bør en jo ha et abonnement som du virkelig har en god internett avtale, for en må jo være koblet opp mot internett for at kartet skal lastes ned.

Jeg har dessverre ikke et slikt hva jeg kaller et "internett abonnement", jeg har heller ikke en såpass lang ledning på min trådløse router at jeg kan medbringe denne hvor enn jeg skal.

 

Mitt spørsmål er derfor: Finnes det ikke noe annet alternativ enn Google Maps? Jeg har hørt om AndNav, men finnes det ikke noe litt mer likt TomTom?

Eller har Google virkelig ikke tenkt lenger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Vet dere om man får norske stemmer til Navigon? Ser ikke slik ut etter hva jeg klarer å bla meg frem til, så tror det kommer til å stå mellom Sygic og CoPilot for min del...

 

Jeg har begge. Sygic "lagger" en god del. Tar lengre tid før man får kontakt og ikke så bra UI synes jeg. Den "fryser" litt for ofte til at jeg kan anbefale den. Og det er programmet som lagger. Telefonen er rask som vanlig.

 

Copilot funker veldig bra og er rask til å finne signal. Anbefales herved.

 

edit: Jeg bruker det på en Desire

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...