Gå til innhold

netgear router sender ikke ut IP eller noe...

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt sikker på hva problemet er, men jeg får ikke til å konfigurere ruteren. Det er en Netgear wgr614 v7.

Alt virket og var bra. Så kjøpte vi wii som vi skulle koble opp men hadde glemt passordet. Tabbe ja. Så jeg resatte routeren for å sette den opp på nytt og nå får jeg det ikke til.

Ipconfig gir meg en 196 ip og det er jo når ruteren ikke sender ut ip, eller pc'n ikke klarer å motta? For ipgreia skal vel være 192.168.11 eller noe sånt om jeg ikke husker feil. Nå er jeg i allefall koblet på via kabel rett til modemet og det her er ikke veldig holdbart, det er kort ledning og jeg sitter på gulvet :p

Når routeren er koblet til lyser alt som det skal. Jeg har ledning fra router til pc og den virker som den skal. (Har testa) Jeg får beskjed om at den kobler seg opp til uidentifisert nettverk.

Hva har jeg gjort galt? Hjelp ei strandet jente her.

Har dessverre vista.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei ser ingen trådløst nett fra den.

Ringte inn på det 800 nummeret til netgear og den indiske engelsktalende fyren i andre enden var mer interessert i å registrere meg og mailen min enn å løse problemet. Og da jeg forklarte hva jeg hadde prøvd sa han bare "if it does not work, get a new" Så mye for god kundeservice.

Jaja tar turen innom elkjøp og finner meg et nytt i morgen tidlig.

Endret av trommetom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...