Reow Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hej, spiller mw2 på pc med kabelforbindlese og har åpna porter og sånn og enabla upnp. Da fikk jeg OPEN nat type, jeg reinstallerte spillet og etter det har jeg hatt STRICT. :S hjeeelp. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 sjekk om nat'n på ruteren faktisk peker til rett datamaskin dersom du har flere maskiner på samme lokale nettverk. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Til meg er det ganske random! Jeg har reservert nettverksadressen til MW2 dataen min, åpnet porter og firewall til den dataen, skrudd av brannmuren på dataen. Men alikevel så hender det at jeg får strict. Oppgitt? Ja! Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Til meg er det ganske random! Jeg har reservert nettverksadressen til MW2 dataen min, åpnet porter og firewall til den dataen, skrudd av brannmuren på dataen. Men alikevel så hender det at jeg får strict. Oppgitt? Ja! Det er sikkert fordi DHCP i ruteren din deler ut lokale ip-adresser (random) i nettverket der du bor. Om du setter opp statisk lokal ip-adresse så funker det nok. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Nå har jeg plutselig Open igjen.. Men har ett annet problem nå. I det siste har det vært mye hacked lobbyes syns jeg, men ihvertfall jeg får ikke spilt online. Når jeg trykker på feks Team Deathmatch så søker den først fra 50ms ping så videre oppover til langt over 100ms ping. den kan stå sånn dritlenge uten at jeg finner noe som helst. Å når jeg finner noen er det hackere? Hjelp maii! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå