Gå til innhold

Tips om enkle måter å skaffe studiepoeng på.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg bor i Oslo og ønsker å studere medisin her. For å komme inn trenger jeg nok de 2 poengene man får for å skaffe 60 studiepoeng. Er det noen som vet om relativt enkle måter å skaffe disse på, med minimal innsats. Jeg jobber fulltid, og tar opp vgs fag, så ønsker ikke å bruke mange krefter på dette. Vil være kjempetakknemmelig for alle tips:)

Endret av kilimanjaro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker. Er det forrsten noen som vet om man får de to poengene dersom man har 55 studiepoeng. Jeg vet at man får ett poeng for 30 studiepoeng, men hvordan løses det med de som nesten har en av delene? Jeg har nemmelig en fin kombinasjon av emner, men da ender jeg kun opp med 55. Ikke verdens undergang å ta de 5, men hadde vært flott å få vite om det er nødvendig.

Lenke til kommentar

Takker. Er det forrsten noen som vet om man får de to poengene dersom man har 55 studiepoeng. Jeg vet at man får ett poeng for 30 studiepoeng, men hvordan løses det med de som nesten har en av delene? Jeg har nemmelig en fin kombinasjon av emner, men da ender jeg kun opp med 55. Ikke verdens undergang å ta de 5, men hadde vært flott å få vite om det er nødvendig.

Hva var poengsum for å komme inn?

Lenke til kommentar

Hva var poengsum for å komme inn?

Kravet for å komme inn på medisin i Oslo var 66,9 poeng i 2009, men det er noe helt annet enn det jeg snakker om her. Det gis 2 poeng for å ta 60 studiepoeng ved høyere utdanning. Jeg lurer på om man likevel får disse dersom man har 55 studiepoeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...