Gå til innhold

HW-rekka 2010 til Peppes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

3. Det hadde vært halvparten så godt.

4. Koselig kjeller, adskilt fra alle andre.

Whoppi Pizzanini :D

Det var awsome!

Lenke til kommentar

Kom nokon minuttar forseint, så vart det sånn at nokon for på peppes og nokon pizzaninininininin? Havna på peppes me 3 ihvertfall :)

Ja, sånn ble det. Løftet jeg fikk fra Peppes holdt overhodet ikke vann, og vi fikk rett og slett ikke plass da vi kom. Så stakk vi over gata og spiste istedet, og jeg trodde faktisk alle kom med, i og med at vi sto utenfor Peppes en stund og diskuterte før vi gikk ned. Men, men. Så lenge alle fikk seg mat er det vel ikke noen katastrofe.

Lenke til kommentar

Hehe, nesten litt rart kor mange restaurantar og "pizzastadar" ein kan finne på Hamar innan ein 150 meter diameter. Vi var vel innom 5-6 stk, trur eg. :huh:

var noe slikt ja.

men så gikk vi mye frem og tilbake også da, var innom steder 2 ganger og slikt :p

TheMartine: vi var innom der, men fant jo ikke dere.

dere hadde jo gjemt dere i fangehullet i kjelleren...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

TheMartine: vi var innom der, men fant jo ikke dere.

dere hadde jo gjemt dere i fangehullet i kjelleren...

Gjemt oss og gjemt oss. Vi ble sendt ned dit =/

Men det ble da ålreit for de aller fleste, i hvert fall. Hadde jeg ant at Peppes ga falske løfter, hadde jeg nok satt opp en plan b på forhånd. Men sånt kan man aldri vite, og av og til mister til og med jeg oversikten over situasjonen.

Lenke til kommentar

hvor mange var dere da? og hadde de ikke plass til dere? Oo

Vi var 43 påmeldte, men hvor mange som kom vet jeg ikke eksakt. Omtrent alle, tror jeg. Og nei, da vi kom hadde de bare plass til 10 personer. På telefonen i går, derimot, sa de at det ikke var noe problem med en gjeng på over 40 pers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...