j-- Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 3. Det hadde vært halvparten så godt. 4. Koselig kjeller, adskilt fra alle andre. Whoppi Pizzanini Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 i zhink ziz was an sucsess ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 3. Det hadde vært halvparten så godt. 4. Koselig kjeller, adskilt fra alle andre. Whoppi Pizzanini Det var awsome! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Ja, jeg er kjempefornøyd med den restauranten. For min del kan Peppes dra til helvete for måten de behandler kundene sine på. Pizzanini hadde kjempeservice og god mat. Jeg stemmer for at vi drar dit neste år også. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Enig! Hyggelig betjening som tok oss inn på strak arm, samt diska opp mat uten store forsinkelser, enda vi bestilte så mye. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Enig! Å dra på pizzanini var veldig smart. Utrolig rask servering også! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 "hw-rekka2011 til pasta&pizzanini" Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 "hw-rekka2011 til pasta&pizzanini" Det stemmer jeg åsså får Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kom nokon minuttar forseint, så vart det sånn at nokon for på peppes og nokon pizzaninininininin? Havna på peppes me 3 ihvertfall Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Kom nokon minuttar forseint, så vart det sånn at nokon for på peppes og nokon pizzaninininininin? Havna på peppes me 3 ihvertfall Ja, sånn ble det. Løftet jeg fikk fra Peppes holdt overhodet ikke vann, og vi fikk rett og slett ikke plass da vi kom. Så stakk vi over gata og spiste istedet, og jeg trodde faktisk alle kom med, i og med at vi sto utenfor Peppes en stund og diskuterte før vi gikk ned. Men, men. Så lenge alle fikk seg mat er det vel ikke noen katastrofe. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 vell jeg og noen til kom forseint. og vi lette i alle resturantene i hele distrikte etter dere.. lær dere å ta telefonen folkens XD Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hehe, nesten litt rart kor mange restaurantar og "pizzastadar" ein kan finne på Hamar innan ein 150 meter diameter. Vi var vel innom 5-6 stk, trur eg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Hehe, nesten litt rart kor mange restaurantar og "pizzastadar" ein kan finne på Hamar innan ein 150 meter diameter. Vi var vel innom 5-6 stk, trur eg. Og den som lå tvers over gata var den siste dere tenkte på? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Hehe, nesten litt rart kor mange restaurantar og "pizzastadar" ein kan finne på Hamar innan ein 150 meter diameter. Vi var vel innom 5-6 stk, trur eg. var noe slikt ja. men så gikk vi mye frem og tilbake også da, var innom steder 2 ganger og slikt TheMartine: vi var innom der, men fant jo ikke dere. dere hadde jo gjemt dere i fangehullet i kjelleren... Endret 2. april 2010 av aklla Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 TheMartine: vi var innom der, men fant jo ikke dere. dere hadde jo gjemt dere i fangehullet i kjelleren... Gjemt oss og gjemt oss. Vi ble sendt ned dit =/ Men det ble da ålreit for de aller fleste, i hvert fall. Hadde jeg ant at Peppes ga falske løfter, hadde jeg nok satt opp en plan b på forhånd. Men sånt kan man aldri vite, og av og til mister til og med jeg oversikten over situasjonen. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 hvor mange var dere da? og hadde de ikke plass til dere? Oo Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 hvor mange var dere da? og hadde de ikke plass til dere? Oo Vi var 43 påmeldte, men hvor mange som kom vet jeg ikke eksakt. Omtrent alle, tror jeg. Og nei, da vi kom hadde de bare plass til 10 personer. På telefonen i går, derimot, sa de at det ikke var noe problem med en gjeng på over 40 pers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå