TheMartine Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Da er det ikke lenger mulig å melde seg på. Det vi nå må gjøre, er å organisere kjøringen. Om noen allerede har avtaler, si fra. Hvis ikke setter jeg bare tilfeldige folk i tilfeldige biler. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Pass på Dovito. Han har en tendens til å svinge feil i rundkjøringer, samt kjøre langs gågater. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Haha, da får dere krangle om å ikke sitte på med ham. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg ser jeg er påmeldt, så flott Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 pass opp for Aleskbalibander eller hva svarte han kaller seg på IRC, satt på med ham til Kiwi, endte med at vi tok en imrpovisert sightseeing på veien tilbake Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Da har vi en ganske løs, men likevel temmelig sikker avtale med Peppes i morgen. Les førstepost for mer info. Nå folkens, må dere si fra om det er noen spesielle ønsker for hvem som skal kjøre med hvem. Hvis ikke, begynner jeg ganske snart arbeidet med å fordele folk til de forskjellige bilene, ganske random. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg tar sjansen på å sitte på med Petter og Adrian. Har alltid villet dø ung uansett. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Tar sjansen på å sitte på med Adrian, Petter og Oda jeg også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg vil sitte på med Petter. Jeg har lyst til å dø ung Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Da har jeg satt sammen det jeg tror er en vellykket og korrekt kabal hva skyss angår. Bare to-tre plasser til overs, og det er jo knall. Sjekk selv hvem du skal sitte på med, og at alt stemmer. Skal du bytte bil med noen, si fra til meg, så jeg kan holde oversikten. Hver bil har nå ansvaret selv for å finne veien og være på Peppes tidsnok. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg trenger at Ivan sender meg en PM for å avtale hvor og når vi skal møtes i morra, dersom han skal sitte på. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Jeg blir så i tvil om folk egentlig følger med på dette. Så langt er bazukh den eneste som har gitt klarsignal om at alt er i orden, og med tanke på at vi er over 40 stykker, synes jeg kanskje det er litt skralt. Dere har alle ansvaret for å finne hverandre, finne riktig bil og finne Peppes. Spesielt dere som er satt opp som sjåfører er helt nødt til å være klar over at andre nå er avhengige av dere. Så bruk infoen som står i førstepost, og ikke la meg se at bare 12 møter opp. Da blir det nemlige helvete. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Adrian og jeg kan også melde at ting skal være i orden i vår gruppe. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg trenger at Ivan sender meg en PM for å avtale hvor og når vi skal møtes i morra, dersom han skal sitte på. Ivan har ikke forumbruker, så du kan videresende all info til meg istedenfor. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Jippi, så flinke dere er. Kommunikasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg tar ansvar for Tor_909, han sjekker så og si aldri forumet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ivan har ikke forumbruker, så du kan videresende all info til meg istedenfor. Det var jo.. Praktisk. Når er det andre folk skal dra fra skipet i morra? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 jeg tror bilen min drar samtidig som TheMartine sin drar, da mine navigasjons skills er helt ute å kjører (bare spør pululf xD ) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Martine sin drar vel omtrent 17.50, uten at jeg kan love det blir på minuttet. Den er rød og rask, så det er bare å henge seg på. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Men når er det..? Jeg må tydeligvis sende PM til en som ikke skal sitte på for at han skal si ifra til han som faktisk skal sitte på. Så jeg vil at det skal være litt god tid mellom PM-en og avreisetidspunkt, men jeg aner jo ikke når vi skal reise. Ugh. Jeg er så glad jeg ikke er ansvarlig for noe. edit: Litt treg på avtrekkeren, ja. Endret 2. april 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå