pululf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) øhm, hvorfor er jeg ikke på lista? Endret 1. april 2010 av pululf Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg har meldt på. Syns det kan passe bra med fredag, jeg. Lørdag skal det jo grilles. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Da ser det ut som det blir fredag, men jeg stenger ikke pollen helt ennå. Det vi derimot kan gjøre, er å prøve å bli enige om cirka klokkeslett vi skal dra dit. Så slå dere løs og bruk stemmen der også, ny poll er lagt ut. Jeg tenker vi setter en frist til klokka 16.00 i dag for å melde seg på. Vi begynner å bli ganske mange, så da tror jeg det er best å få ringt inn en reserervasjon ganske kjapt. Klokka 16.00, altså. Spre det gjerne videre. Endret 1. april 2010 av TheMartine Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 *mine innlegg* Takk til Martine for å skrive meg på ekstra-lista =D Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hoy, dei som allerede har stemt på dag før du posta klokkeslett, får ikkje stemt på klokkeslett Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Hoy, dei som allerede har stemt på dag før du posta klokkeslett, får ikkje stemt på klokkeslett Jaså? Det er på trynet. Nå fjerner jeg uansett dagspollen, for det ble fredag med mange, mange stemmer. Men det virker som jeg må stenge og starte opp igjen hele pollen for å få det til å funke igjen, men da mister vi jo de stemmene som allerede er der. Oh noes 0.o Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Joda, bare slette sin egen stemme det så går det bra. Endret 1. april 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Folk kan jo bare slette sin egen stemme og legge den inn på nytt? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Fuck it, jeg lagde ny, jeg. Mista bare fire stemmer, og de kan stemme på nytt nå. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 så, jeg er meldt på likevel? Bra Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Ja, vi hadde et møte og drøftet lenge fram og tilbake før vi ble enige om å gi deg en sjanse. Men vit at vi følger med på deg, altså. Nøyeee. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 hehe, jeg skal oppføre meg :> Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg vil egentlig ha senest mulig, siden jeg allerede har betalt for middag den dagen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Husk at det er wrestling klokka 22 i morra, da. Ikke at jeg bryr meg så veldig, men det er sikkert mange som vil se det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Alltid noe som ikke klaffer. .P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Nå er det under en time til jeg stenger påmeldingen, så om du kjenner noen som burde være med, men som ikke er med: Si fra. Så fort vi får bestemt et klokkeslett, skal jeg ringe til Peppes og høre om de kan ta oss inn alle sammen. Vi kan også begynne å organisere kjøring snart. Hvis det er noen som allerede har blitt enige om å sitte på med hverandre, kan de si fra, så fører jeg det opp i førstepost. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Nå er det under en time til jeg stenger påmeldingen, så om du kjenner noen som burde være med, men som ikke er med: Si fra. Så fort vi får bestemt et klokkeslett, skal jeg ringe til Peppes og høre om de kan ta oss inn alle sammen. Vi kan også begynne å organisere kjøring snart. Hvis det er noen som allerede har blitt enige om å sitte på med hverandre, kan de si fra, så fører jeg det opp i førstepost. organiser slik at det er evt en gruppe som går vis det blir for mange. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Blir det for mange må man gå, ja. Det mest logiske da, er vel at de som meldte seg på til sist, må gå. Med mindre de har bil selv, da. Det løser jo en hel del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå