Gå til innhold

HW-rekka 2010 til Peppes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ser det ut som det blir fredag, men jeg stenger ikke pollen helt ennå. Det vi derimot kan gjøre, er å prøve å bli enige om cirka klokkeslett vi skal dra dit. Så slå dere løs og bruk stemmen der også, ny poll er lagt ut.

Jeg tenker vi setter en frist til klokka 16.00 i dag for å melde seg på. Vi begynner å bli ganske mange, så da tror jeg det er best å få ringt inn en reserervasjon ganske kjapt.

Klokka 16.00, altså. Spre det gjerne videre.

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar

Hoy, dei som allerede har stemt på dag før du posta klokkeslett, får ikkje stemt på klokkeslett :p

Jaså? Det er på trynet. Nå fjerner jeg uansett dagspollen, for det ble fredag med mange, mange stemmer.

Men det virker som jeg må stenge og starte opp igjen hele pollen for å få det til å funke igjen, men da mister vi jo de stemmene som allerede er der. Oh noes 0.o

Lenke til kommentar

Nå er det under en time til jeg stenger påmeldingen, så om du kjenner noen som burde være med, men som ikke er med: Si fra.

Så fort vi får bestemt et klokkeslett, skal jeg ringe til Peppes og høre om de kan ta oss inn alle sammen. Vi kan også begynne å organisere kjøring snart. Hvis det er noen som allerede har blitt enige om å sitte på med hverandre, kan de si fra, så fører jeg det opp i førstepost.

Lenke til kommentar

Nå er det under en time til jeg stenger påmeldingen, så om du kjenner noen som burde være med, men som ikke er med: Si fra.

Så fort vi får bestemt et klokkeslett, skal jeg ringe til Peppes og høre om de kan ta oss inn alle sammen. Vi kan også begynne å organisere kjøring snart. Hvis det er noen som allerede har blitt enige om å sitte på med hverandre, kan de si fra, så fører jeg det opp i førstepost.

organiser slik at det er evt en gruppe som går vis det blir for mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...