exin89 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Har en gåen forsterker som trekker veldig mye strøm, og samtidig trykker bass elementet ut. Ikke noe lys i forsterkeren heller. Lurer på om det kan være brudd i en av spolene i forsterkeren, noe som fører til mye strømtrekk en vei. Prøvde med en 300W pc strømforsyning og driten starta ikke engang. Noen som har en idé om hva som kan gjøres med denne? Endret 30. mars 2010 av exin89 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Kaste den, og kjøpe deg er bra forsterker?? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Trenger ikke prøves i bil da den pc strømforsyninga er brukt til flere forsterkere med suksess. Man kaster ikke en god forsterker hvis det er en bagatell eventuelt litt loddearbeid for å få det til å fungere. Jeg for min del gidder ikke kaste penger ut av vindu hvis denne forsterkeren leverer god lyd etter en eventuelt reparasjon. Riktignok har forsterkeren liggi på hylla en stund, men det betyr ikke at den er kassert. Trenger bare litt mer kunnskap/tid for å finne feilen. Har altfor mye ting å rutte med, så jeg ikke gidder sånt småpirk når jeg først er hjemme/har tid til det. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Trenger ikke prøves i bil da den pc strømforsyninga er brukt til flere forsterkere med suksess. Man kaster ikke en god forsterker hvis det er en bagatell eventuelt litt loddearbeid for å få det til å fungere. Jeg for min del gidder ikke kaste penger ut av vindu hvis denne forsterkeren leverer god lyd etter en eventuelt reparasjon. Riktignok har forsterkeren liggi på hylla en stund, men det betyr ikke at den er kassert. Trenger bare litt mer kunnskap/tid for å finne feilen. Har altfor mye ting å rutte med, så jeg ikke gidder sånt småpirk når jeg først er hjemme/har tid til det. Den leverer ikke god lyd, og er ikke verdt å koste på en eneste krone, så det vil være mye bedre å se seg om etter noe annet. Det skal ikke så mye til å finne noe som er bedre enn den der, som ikke koster allverden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå