SettRoXs Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 hey når jeg kobler til dvi ingangen til pcen når jeg har skjermdriverene instalert da funker det ikke men når jeg har avinstalert driverene funker det. jeg bruker analog singaler nå. skjerm: syncmaster 226bw samsung. skjermkort: Asus Radeon HD 4870 512MB "TOP" GDDR5 noen forslag? har hatt dette probleme lenge. Lenke til kommentar
SettRoXs Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) ingen som vet noe eller Endret 30. mars 2010 av SettRoXs Lenke til kommentar
SettRoXs Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 skjønner enda ikke en dritt ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
SettRoXs Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 ingen i denne vide diskusjon siden som vet en shit om dettte? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Bruker ikke tilfeldigvis 2 skjermer? (VGA + DVI) eller noe ? Hvilken DVI kabel er det? 'Vanlig' som fulgte med skjermen? Lenke til kommentar
SettRoXs Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 ja er en helt vanlig dvi kabel. kjøre ikke 2 skjermer. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Så ikke installer skjermdriver? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Så ikke installer skjermdriver? Hva er det for et idiotisk svar? Trådstarter: Nei da vet jeg ikke. Prøv og last ned driverene fra ATI sine sider, eller bruk de driverene som fulgte med bare for å teste. Mulig du må oppdatere BIOSen kanskje? Vet sannelig ikke Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 ta ut å sett i ekstern strøm til skjermkortet. var nettopp borti noe lignende å da var det dårlig kontakt på strøm som var problemet. funket nemmlig utmerket i sikkerhetsmodus men ikke i win når drivere ble lastet. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Så ikke installer skjermdriver? Hva er det for et idiotisk svar? Skjermer har vært pnp i mange år, skjermprofilen ligger lett tilgjengelig i skjermen og skaffes gjennom dvi-kabelen. EDIT: Om du syns skjermens EDID ikke er bra nok så kan du fjerne pin nr 19 fra hdmi eller dvi-kabelen. Endret 19. april 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå