Mw2_Gamer Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei. Noen som vil booste på ps3? Legg meg til på msn: [email protected] Hvordan fungerer det: Jeg har to brukere. En som du dreper meg på og en som jeg dreper deg på. Du må lage to brukere også. Vi gjør det på 3rd person cage match. Et stort pluss hvis du har mic. Lenke til kommentar
sake Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Haha, du ber om å bli flamet nå. Hvorfor booste? Klarer du ikke spille skikkelig? Det er kanskje på tide å finne noe annet å gjøre på da hvis du må booste. Boosting ødelegger for alle andre og alle hater boostere. Men nå kan det være du bare troller siden boosting nettopp ble diskutert i mw2 tråden ^^ Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvorfor ikke booste i FFA? Jeg trenger sårt noen fler å hunte etter. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Boosting er tragisk, det som får meg til å spille MW2 online, er det som kalles "fremgang", er jo ikke noe gøy når du ikke har noe å låse opp, det ødelegger liksom hele vitsen med multiplayer. Endret 30. mars 2010 av Xerius987 Lenke til kommentar
Colado Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Boosta en gang etter at jeg gikk prestidge, måtte bare ha ekstended mags med engang Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Her er det i det minste en som har vett nok til å gjøre det i cage match, slik at de ikke ødelegger for andre som faktisk prøver å spille spillet slik det er ment og spilles. Men ja. Du føler deg bedre etterpå om du oppnår det du vil gjennom vanlig gameplay. Lenke til kommentar
bas Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Haha, denne tråden feila allerede i andre linje i første post. Boosting er for loosers, ikke noe annet. 9 av 10 ganger det er en 10th prestige fyr i en lobby blir de overkjørt så til de grader og alle bare ler av de i lobbyen etterpå når det er så åpenbart at vedkommende har boosta for å komme seg dit. Endret 30. mars 2010 av bas Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvorfor ikke booste i FFA? Jeg trenger sårt noen fler å hunte etter. 2nd that Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 boosterhunting<3 boostere er tragiske mennesker som ikke klarer å spille skikkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå