Gå til innhold

PS3 eier skammer seg

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å stoppe det, jeg kjempet mot deg, jeg ville ikke, men i dag kjøpte jeg PS3.

Det var skikkelig nedtur og nå er jeg deppa og vurderer å bli med i al quida som selvmords bomber bare for å ende det hele.

Når ps3 kom ut, sverget jeg at jeg ikke ville kjøpe deg, jeg ville ikke gi penger til sony, hele konseptet med å lage en spiller som egentlig bare er en dårlig pc og koster 6000kr, som ødlegger for pcr med å ha flere gode spill som ikke kommer på pc, når vi alle vet de ville vært MYE bedre på pc.

Jeg HATER alle som eier ps3, jeg holdt på med å bygge en dødsleier der jeg skulle utrydde alle PS3 eiere, jeg ville disektere dem levende for å finne ut hvordan de hadde blitt fordervet og perverse.

Og nå er jeg en av dem, det er helt forferdelig, jeg føler meg skitten, jeg har sittet i dusjen i 3 timer å prøvd å vaske meg ren med skitten er der enda.

Og alt dette bare så jeg vil kunne spille Red Dead Redemption. Jeg hater dere alle, håper dere blir truffet av en bus i mårra

Endret av hernil
Satte inn sitat-tag for å klargjøre at det er snakk om et sitat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Grunnen er vel at det er feilaktig infomasjon. og ja, litt hår sår. PS3 gir muligheter for fifa der pc og ekstra kontroller blir stress med fifa kveld.

En PS3 koster da ikke 6000 pr. dags dato, da det nærmer seg release til Red Dead Redemption.

Men hadde det vært uke etter ps3 release, ville ejg støttet gutten fult opp da 6000 kr var drøyt for ps3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...