SinRamos Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Du er en sann taper Håper gunfreak fikk noen advarsler her altså. Gunfreak = taper Fert så mange streke meninger det kommer fra n00bs i denne tråden, viss dere ikke ser humoren eller dybden i tråden, trenger dere ikke poste. Uansett kommer jeg til å oppdatere denne når jeg får noen flere spill, kanskje jeg blir omvendt Hva vet du om at vi er noobs ?? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Det står når dere regga dere og hvor mange poster dere har. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Gunfreak er noob for å kalle andre n00b. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Rolig no, intelligensnivået på diskusjonen byrjar å nærme seg youtubekommentar-nivå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tråden har nådd youtube-comments nivå for lenge siden, uansett. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Då har ikkje du sett like mange kommentarfelt som meg. Eg mistar litt trua på menneskeheita når eg les under nokre videoar. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det står når dere regga dere og hvor mange poster dere har. Hørt på elitist. Bare for at du har "spamma" forumet betyr det det ikke postene dine er mer verdt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Det betyr at jeg har tatt del i sammfunnet her, selv om halvparten av postene mine bare er spydige kommentarer betyr det at jeg fremdeles har 9000 poster som som gjør at jeg har tatt del i dette little samfunnet vårt, noe de ikke har. To av dem har bare vært her noen måneder og mener at de kan diktere hvordan forumet burde være eller bare er frekke. Han andre har vært her et år med bare 100 poster, noe som viser at han tar lite del i diskisjoner. Jeg på den andre siden tilbringer mye tid og bruker mye tid på å lage poster å snakke med folk. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Dette er en totalt unødvendig tråd, som kun er laget med tanke på å få reaksjoner (trolling). Den inviterer til fanboykrig av verste sort, og har rett og slett ikke livets rett. Jeg stenger tråden, da ingenting godt kommer ut av dette. Det har allerede vært personangrep, personhets og dårlig tone gjennomgående i hele tråden. Det er ikke noe vi ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg