Gå til innhold

Jeg skammer meg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne er åpen fremdeles ja. Anbefaler alle å rapportere, dette er ikke nivået vi vil ha på diskusjon.no. Moderatorene bør skjerpe seg litt.

Jeg fikk selv en advarsel da jeg skrev det samme oyvmar gjorde tredje innlegg i denne tråden for en stund tilbake.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Bare fordi dere ikke ser bybden i posten min gjør ikke at den må stenges, tråden drar frem og påpeker hvor mye følelser det er involvert i disse boksene, det vekker følelser som er så ektreme at bare religion er værre, de viser at hadde gamere styrt verden ville det vært like mye om ikke mer krig en det er i dag, forskjellen ville være at i stede for muslimer som sprenger seg, ville X-box brukere gjøre det, Sony ville bli dratt inn i en kostlig okupasjon av et land de egentlig ikke bryr seg om for å stoppe disse x-box bomberne.

Mens nintedo folka ville fordømme Sony for sin ovendreven bruk av vold

Lenke til kommentar

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor denne tråden enda ikke har blitt stengt. Ikke mye konstruktivt å finne her.

Ja, si det du...

Den som har noe å si her i forumet får lov til det. Vi sensurerer ikke personlige meninger om noen skulle være uenig i sakens gang.

Har man ingenting å diskutere i tråden så svarer man ikke, så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Bare fordi dere ikke ser bybden i posten min gjør ikke at den må stenges, tråden drar frem og påpeker hvor mye følelser det er involvert i disse boksene, det vekker følelser som er så ektreme at bare religion er værre, de viser at hadde gamere styrt verden ville det vært like mye om ikke mer krig en det er i dag, forskjellen ville være at i stede for muslimer som sprenger seg, ville X-box brukere gjøre det, Sony ville bli dratt inn i en kostlig okupasjon av et land de egentlig ikke bryr seg om for å stoppe disse x-box bomberne.

Mens nintedo folka ville fordømme Sony for sin ovendreven bruk av vold

facepalmandwallbash.jpg

Lenke til kommentar

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor denne tråden enda ikke har blitt stengt. Ikke mye konstruktivt å finne her.

Ja, si det du...

Den som har noe å si her i forumet får lov til det. Vi sensurerer ikke personlige meninger om noen skulle være uenig i sakens gang.

Skal teste, legger opp noen tegninger av muhammed strax ;)

Lenke til kommentar

Ja, si det du...

Det er bare det at trådstarter ikke gjør noe som helst forsøk på å få ut noe konstruktivt. Han prøver heller å starte en "flamewar", en diskusjon som går ut på å spamme hverandre med usaklige argumenter. Vi har utallige tråder som dreier seg om akkurat det samme. Har selv sett flere tråder bli stengt på grunn av dette.

Har da selv diskutert saklig i denne tråden, selv om alt bare blir gjentagelser av hva vi har diskutert i tråder spesifisert til det formålet.

Gunfreak: Vi er alle klar over at mange har sterke følelser knyttet til konsollkjøp. At du har så sterke meninger som du ytrer tviler jeg derimot sterkt på. Det er en grunn til at du overdriver.

Jeg er for et ryddig forum, og tittelen "jeg skammer meg!" hører hjemme i off-topic, ikke her.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
Det er bare det at trådstarter ikke gjør noe som helst forsøk på å få ut noe konstruktivt. Han prøver heller å starte en "flamewar", en diskusjon som går ut på å spamme hverandre med usaklige argumenter.

Ordet er fritt(les ytringsfrihet), om vedkommende mener at PS3 er noe herk så hvorfor skal vi regulere det forholdet?

Jeg er for et ryddig forum, og tittelen "jeg skammer meg!" hører hjemme i off-topic, ikke her.

Joda, enig at forumet skal være ryddig. Men tittelen tilsier noe ala sk. selvtekt som ikke definerer og/eller involverer noen andre inn i diskusjon.

Så, om noen oppretter en tråd, helt det motsatt av gledesutbrudd, så flytter jeg denne tråden dit.

Mvh

:)

Lenke til kommentar

hei

jeg kan løse dine samvittighetsproblemer kjapt..

Bare gi maskinen til meg slik at jeg kan spille uncharged, så slipper du å skamme deg. Det er den eneste grunnen jeg kunne tenke meg å bruke penger til en dårlig maskin.. :!:

Jeg knuser iallefall grafikken til en ps3 med pcen. Har nettopp bestillt mitt første av 2 stk MSI ATI radeon 5870 Black Ice.

Lenke til kommentar

I min leilighet er det interracial freedom. Her lever PC, Xbox side om side med Nintendo og Sony i skjønn forening. Alle konsollene har eksklusive spill, så man går glipp av et eller annet storspill ved å nekte å eie et merke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg vurderte faktisk å poste i gledesutbrudd da i form av et ironisk utbrudd, men da dette var såpass spill relatert postet jeg det i spill forumet.

Anyway on topic

Har nå spillt med maskinen i 4 dager, og er i ferd med å runne Uncharted for andre gang.

Selv om jeg har hatt det gøy, og det er behaglig å spille mens man ligger i senga.

Men jeg mener fremdeles at PS3 og 360 er onde redskaper som kommer til å føre til verdenskrig og andre elendigheter.

Lenke til kommentar

I min leilighet er det interracial freedom. Her lever PC, Xbox side om side med Nintendo og Sony i skjønn forening. Alle konsollene har eksklusive spill, så man går glipp av et eller annet storspill ved å nekte å eie et merke.

Problem solved, game on.. :)

Lenke til kommentar

hei

jeg kan løse dine samvittighetsproblemer kjapt..

Bare gi maskinen til meg slik at jeg kan spille uncharged, så slipper du å skamme deg. Det er den eneste grunnen jeg kunne tenke meg å bruke penger til en dårlig maskin.. :!:

Jeg knuser iallefall grafikken til en ps3 med pcen. Har nettopp bestillt mitt første av 2 stk MSI ATI radeon 5870 Black Ice.

Det var jo sikkert billig.

Lenke til kommentar

[quote name='Alu-Tech' date=' 2. april 2010 - 21:38'

ja du får kose deg med Deamons Souls, Uncharted, God of war, Alan Wake, Red Dead redemption, Final Fantasy 13, Heavy Rain, Halo Reach, Forza3 bare for å nevne de mest aktuelle nå for tiden..

Ja nei fader.. stemmer.. de kommer jo ikke på pc nei..

Hva hjelper det med fancy grafikkort når nesten alle de kuleste spillene er konsoll exclusives.. Du må rett og slett ha begge deler :)

Lenke til kommentar

Jeg har samme - er litt oppskrytt kort..

Ellers er jeg enig i at man i dag må ha alle konsollene for å spille spill, og en pc for å spille sims 3, lese mail, google ting osv på..

Lenke til kommentar

Gir blanke i å "knuse" grafikken. Konsoll er konsoll, og det er masse eksklusive spill (Final fantasy seriene, god of war, alan wake, super mario bros, pokemon, hard rain, Halo 3 osv osv osv) man aldri ser på PC.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du er en sann taper

Håper gunfreak fikk noen advarsler her altså.

Gunfreak = taper

Fert så mange streke meninger det kommer fra n00bs i denne tråden, viss dere ikke ser humoren eller dybden i tråden, trenger dere ikke poste.

Uansett kommer jeg til å oppdatere denne når jeg får noen flere spill, kanskje jeg blir omvendt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...