Gå til innhold

Jeg skammer meg!

Anbefalte innlegg

Det fungerer ikke like bra. Det er fysisk åpenbart. På konsoll styrer sikter man med tommelen. På pc bruker du hele handa. Selvfølgelig blir det mer presist, men faktum er at du på konsoll kan trene deg opp til å bli veldig presis. Og siden alle stiller likt på konsoll blir man ikke en dårligere spiller enn på pc. Jeg liker best å sitte i godstolen og spille på 37" med skikkelig anlegg, fremfor å sitte i kontorstolen på min 19".

Du kan bruke argumentet at man kan koble pc til tv-en, men da vil man ikke kunne utnytte de fordelene en pc-skjerm gir, og for meg blir det utenkelig å spille med tastatur og mus når jeg sitter i en godstol.

Enten foretrekker du enkelhet og i godstolen foran storskjermen: konsoll.

Eller foretrekker du høy oppløsning og mest presise kontroller: pc.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fungerer ikke like bra. Det er fysisk åpenbart. På konsoll styrer sikter man med tommelen. På pc bruker du hele handa. Selvfølgelig blir det mer presist, men faktum er at du på konsoll kan trene deg opp til å bli veldig presis. Og siden alle stiller likt på konsoll blir man ikke en dårligere spiller enn på pc. Jeg liker best å sitte i godstolen og spille på 37" med skikkelig anlegg, fremfor å sitte i kontorstolen på min 19".

Du kan bruke argumentet at man kan koble pc til tv-en, men da vil man ikke kunne utnytte de fordelene en pc-skjerm gir, og for meg blir det utenkelig å spille med tastatur og mus når jeg sitter i en godstol.

Enten foretrekker du enkelhet og i godstolen foran storskjermen: konsoll.

Eller foretrekker du høy oppløsning og mest presise kontroller: pc.

Godt poeng, sier meg nokså enig. For chilling, så kan konsoll passe best.

Men skal man spille intenst og "hardcore", så er pc mer passende.

Jeg syns begge er bra å spille på, men liker å ha det litt mer "hardcore" når jeg spiller FPS, så da passer pc best.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om hva du mener Gunfreak?

Ps. Jeg forstår at du prøver å være morsom, men ditt forsøk feiler dessverre på alle punkter. Vennligst gå tilbake til våpnene dine og la oss være i fred fra dine dumheter.

Det er jo her forskjellige former for humor kommer inn. Jeg syntes tråden var noenlunde underholdende, da jeg har følt det samme selv. Er det nå man skal trekke inn at verden ville blitt kjedelig hvis alle var lik?

Lenke til kommentar

Ps. Jeg forstår at du prøver å være morsom, men ditt forsøk feiler dessverre på alle punkter. Vennligst gå tilbake til våpnene dine og la oss være i fred fra dine dumheter.

Det er jo her forskjellige former for humor kommer inn. Jeg syntes tråden var noenlunde underholdende, da jeg har følt det samme selv. Er det nå man skal trekke inn at verden ville blitt kjedelig hvis alle var lik?

Det hadde vært forferdelig deilig om alle hadde vært som meg. Da hadde jeg nemlig sluppet å irritere meg over andres dumskap og patetiske forsøk på "humor".

Lenke til kommentar

Det hadde vært forferdelig deilig om alle hadde vært som meg. Da hadde jeg nemlig sluppet å irritere meg over andres dumskap og patetiske forsøk på "humor".

Så var vel ikke tråden ment for deg? Det er ikke vanskeligere enn å ikke lese tråden dersom du ikke ønsker å irritere deg over andres dumskap og patetiske forsøk på "humor".

Lenke til kommentar

Så var vel ikke tråden ment for deg? Det er ikke vanskeligere enn å ikke lese tråden dersom du ikke ønsker å irritere deg over andres dumskap og patetiske forsøk på "humor".

Hadde tråden ligget i humordelen av forumet hadde jeg ikke brydd meg om den, men det gjør den ikke. Den befinner seg et sted hvor jeg frekventerer og ble lest av meg. Da irritasjonen bruste i årene mine måtte jeg følgelig svare og sette denne våpentassen på plass.

Og etter å ha svart i tråden ser jeg at tråden såvisst er for meg, da enkeltindivider lar seg plukke på nesen av mine utsagn.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt BF-BC2 til både X360 og PC og jeg må si at det er mer avslappa å spille på konsoll. På PC blir man litt mer "i" spillet og det er ikke så avslappet som konsoll er.

Personlig synes jeg det er 10x bedre å spille på PC, men de jeg kjenner har det på X360 så da blir det til at man spiller der.

Lenke til kommentar

Vurderer PS3 selv, på tross av at jeg i likhet med trådstarter sverget å aldri støtte Sony-skit igjen så lenge jeg lever. Noen ganger må man bare krype til korset. Tror forresten det er lenge siden jeg har sett en tråd i spillforumet som har endt med så mye fjas og folk som tar ting litt vel personlig. Synes selv OP var underholdende og akkurat nok på kanten til at den ikke ble helt smakløs. inv_biggrin.gif

Endret av Assakaluftlars
Lenke til kommentar

Mye diggere å spille MW2 på stor flatskjerm enn på en liten dataskjerm.

En PC skjerm vil vanligvis oppfattes større da du sitter mye nærmere.

Ikke like stor som ved en flatskjerm

Oh wow. Har du ein data med eit skjermkort som kan brukast til nyare spel, har du (nesten) garantert HDMI utgang på det. Og har du ein flatskjerm har du HDMI. Eg kan spele PS3 på "data"skjermen min, og eg kan spele på PC på flatskjermen min. Ein treng ikkje konsoll for å spele i stua.

Lenke til kommentar

Det pussige med pc-elitistene er at de fortsatt spiller CS, WoW og Crysis og en og annen konsollport. Nye eksklusiver til PC er jo en sjeldenhet uten like, og til og med Crysis endte jo opp som konsollport, mest sannsynlig på grunn av dårlige salgstall.

Grunnen er nok dårlige sagstall, ja. PC er jo den enkleste platformen å være pirat på, og det patetiske DRM-bullshittet gjør ikke annet enn å øke piratiseringen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...