Gunfreak Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg prøvde å stoppe det, jeg kjempet mot deg, jeg ville ikke, men i dag kjøpte jeg PS3. Det var skikkelig nedtur og nå er jeg deppa og vurderer å bli med i al quida som selvmords bomber bare for å ende det hele. Når ps3 kom ut, sverget jeg at jeg ikke ville kjøpe deg, jeg ville ikke gi penger til sony, hele konseptet med å lage en spiller som egentlig bare er en dårlig pc og koster 6000kr, som ødlegger for pcr med å ha flere gode spill som ikke kommer på pc, når vi alle vet de ville vært MYE bedre på pc. Jeg HATER alle som eier ps3, jeg holdt på med å bygge en dødsleier der jeg skulle utrydde alle PS3 eiere, jeg ville disektere dem levende for å finne ut hvordan de hadde blitt fordervet og perverse. Og nå er jeg en av dem, det er helt forferdelig, jeg føler meg skitten, jeg har sittet i dusjen i 3 timer å prøvd å vaske meg ren med skitten er der enda. Og alt dette bare så jeg vil kunne spille Red Dead Redemption. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg HATER alle som eier ps3, jeg holdt på med å bygge en dødsleier der jeg skulle utrydde alle PS3 eiere, jeg ville disektere dem levende for å finne ut hvordan de hadde blitt fordervet og perverse. uhm... Unnskyld? Litt på kanten kanskje? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Haha, ble overrasket da jeg så at en såpass aktiv bruker skriver dette, og ikke et troll. Men, men. PS3 er best, uten tvil. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg synes PS3 er morsomt Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Jeg HATER alle som eier ps3, jeg holdt på med å bygge en dødsleier der jeg skulle utrydde alle PS3 eiere, jeg ville disektere dem levende for å finne ut hvordan de hadde blitt fordervet og perverse. uhm... Unnskyld? Litt på kanten kanskje? På kanten? Det er i mine øyne det eneste logiske man kan gjøre i hans situasjon. Jeg var hallveis der trådstarteren er da jeg kjøpte min ipod. Men så er det det eneste stykke apple hardware som jeg noengang skal betale for så, ble ikke noe mer ut av det. Endret 30. mars 2010 av asad Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg HATER alle som eier ps3, jeg holdt på med å bygge en dødsleier der jeg skulle utrydde alle PS3 eiere, jeg ville disektere dem levende for å finne ut hvordan de hadde blitt fordervet og perverse. uhm... Unnskyld? Litt på kanten kanskje? Jepp akurrat på kanten som alle andre av mine poster, men det er bare min form for humor Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg føler med deg Gunfreak, skal akkurat til å gjøre det samme (Til dere som har PS3, jeg hater dere ikke. Dont hate the player, hate the game. The game er i dette tilfellet konsollene) Lenke til kommentar
pxK Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, nå som du er i gang. Kan du vel også kjøpe God of war 3 og Uncharted! (kanskje en bluray film og) :!: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 BD har jeg masse av, har en ekte BD spiller, ikke den dritt maskinen. GOW3 må desverre kjøpes, akurrat nå spiller jeg uncharted 1 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Og alt dette bare så jeg vil kunne spille Red Dead Redemption. Samme grunnen til at jeg kjøpte en Xbox 360 Endret 30. mars 2010 av kjermy Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ah... PS3.. Burnout paradise, Army Of Two, Little Big Planet osv.. osv.. Xbox360 er piss, samt at Wii appellerer for barn og tenåringsjenter med spillene sine. Alt i alt er PS3 for oss mannfolk som sikler etter skikkelige titler Lenke til kommentar
whaley Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 BD har jeg masse av, har en ekte BD spiller, ikke den dritt maskinen. GOW3 må desverre kjøpes, akurrat nå spiller jeg uncharted 1 Noen grunn til at du kjøpte PS3 og ikke xbox360? Red dead kommer jo på begge to :-) Ikke for å blåse opp i flame krigen altså.. bare av ren nysgjerrighet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Ah... PS3.. Burnout paradise, Army Of Two, Little Big Planet osv.. osv.. Xbox360 er piss, samt at Wii appellerer for barn og tenåringsjenter med spillene sine. Alt i alt er PS3 for oss mannfolk som sikler etter skikkelige titler Nei, wii er den eneste consollen som er værdt å ha, men de onde korupte sony og microsoft truer spill skaperen med død of fordervelse om de ikke lager console only spill. Det er akurrat som mafian, viss baren ikke selger deres dårlige billige sprt sprenger de eller setter de fyr på hele baren din. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 BD har jeg masse av, har en ekte BD spiller, ikke den dritt maskinen. GOW3 må desverre kjøpes, akurrat nå spiller jeg uncharted 1 Noen grunn til at du kjøpte PS3 og ikke xbox360? Red dead kommer jo på begge to :-) Ikke for å blåse opp i flame krigen altså.. bare av ren nysgjerrighet. Microsoft er et ondt imperium, jeg stoler ikke på dem til å lage sikkerlig software hvorfor i helvete skal jeg bruke penger på hardwere dems, sony kan i vertfall lage tv'r og slikt. MS har fått nok penger fra meg gjennom xp og vista, de får ikke pengene mine til å kjøpe en green screene from hell elendig pc, Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Wii lurer seg jo unna med masse elendige tredjeparts titler, overpriset (hvorfor senker de aldri prisen skikkelig?), dårlig grafikk osv. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er selv ikke noen fan av Ps3 og har vert i store krangler med "fanboys". Men jeg lo godt da jeg leste dette :'D Lenke til kommentar
Julekula Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg prøvde å stoppe det, jeg kjempet mot deg, jeg ville ikke, men i dag kjøpte jeg PS3. Det var skikkelig nedtur og nå er jeg deppa og vurderer å bli med i al quida som selvmords bomber bare for å ende det hele. Når ps3 kom ut, sverget jeg at jeg ikke ville kjøpe deg, jeg ville ikke gi penger til sony, hele konseptet med å lage en spiller som egentlig bare er en dårlig pc og koster 6000kr, som ødlegger for pcr med å ha flere gode spill som ikke kommer på pc, når vi alle vet de ville vært MYE bedre på pc. Jeg HATER alle som eier ps3, jeg holdt på med å bygge en dødsleier der jeg skulle utrydde alle PS3 eiere, jeg ville disektere dem levende for å finne ut hvordan de hadde blitt fordervet og perverse. Og nå er jeg en av dem, det er helt forferdelig, jeg føler meg skitten, jeg har sittet i dusjen i 3 timer å prøvd å vaske meg ren med skitten er der enda. Og alt dette bare så jeg vil kunne spille Red Dead Redemption. Jeg hater dere alle, håper dere blir truffet av en bus i mårra Denne fyren har et problem ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg