Ninjasniper Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Hei og hå! Dette er altså tråden der man lager sin eigen superhelt/superskurk, med si eiga gøyale historie. Heile tråden går altså ut på at du har ein tenkt superhelt/superskurk, der du lagar ei teikneseriestripe med korleis han endte opp som den han er. Teikneskills er ikkje nøydvendig for å delta i denne tråden, her handler det hovudsakleg om å ha det kjekt. Her er mitt bidrag. Klarer ikkje heilt å bestemme meg for om han er ein helt eller ein skurk. ... ... ... Endret 30. mars 2010 av toysekopp Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Var iallefall funneh Endret 30. mars 2010 av Frederick_ Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hei og hå! Dette er altså tråden der man lager sin eigen superhelt/superskurk, med si eiga gøyale historie. Heile tråden går altså ut på at du har ein tenkt superhelt/superskurk, der du lagar ei teikneseriestripe med korleis han endte opp som den han er. Teikneskills er ikkje nøydvendig for å delta i denne tråden, her handler det hovudsakleg om å ha det kjekt. Her er mitt bidrag. Klarer ikkje heilt å bestemme meg for om han er ein helt eller ein skurk. ... ... ... syns han kunne være skurk som sverger på å ødelegge mummi kjeks fabrikken for at han mener det er dems skyld at han ble misfoster. Han ble hevgjerrrig etter at han ikke ble tatt seriøst på kunde suporten til mummi kjeks suporten Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 hahah, det var jo faktisk ein ganske bra ide! Satsar på at nokon lagar film om denne teikneserien i framtida :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå