RandiA Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hmm, drømmer om natten at jeg knuser det med slegge :!: :!: (Mareritt altså..og så blir du så glad når du våkner og finner det still going strong ) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Hmm, drømmer om natten at jeg knuser det med slegge Vent til 1. mai, og så ta bilde av resultatet. Har allerede tenkt på det du :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har allerede tenkt på det du :!: Liker å knuse ting, vettu Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 20 april Moro med Lego.... "Left outside" Exif: f/4.2 1/96 sek Iso 100 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Heh - etter møkka å dømme er det de andre som har vært ute - får egentlig assosiasjoner til at det er de mange fattige som ikke får være med den rike røde.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Det var da pent og stilrent, har sansen for slikt.. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Stilig bilde. Hadde virkelig sansen for det jeg også. Enkelt og intresant. Åssen bakgrunn bruker du ? Vanlig kjøkken benk bare ? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Heh - etter møkka å dømme er det de andre som har vært ute - får egentlig assosiasjoner til at det er de mange fattige som ikke får være med den rike røde.. Det var noe sånt jeg hadde i tankene ja Det var da pent og stilrent, har sansen for slikt.. Takk for det Randi:-) Stilig bilde. Hadde virkelig sansen for det jeg også. Enkelt og intresant. Åssen bakgrunn bruker du ? Vanlig kjøkken benk bare ? Takk skal du ha Så enkelt som en hvit hylleplate he he Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Den likte jeg! Hadde passet utmerket i min tråd også (hmmm, har jeg lego noen plass). I grunnen kan den tolkes på mange måter. For eksempel den røde som skiller seg ut ved å være spesiell og alternativ. Dermed får den ikke være med i det vanlige grå kjedelige fellesskapet. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Takk for det bareanton Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg er ikke noen dreven bildetolker, så jeg overlater hele vurderingen til magefølelsen min - og den sier: Liker det! Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg blir nesten deppa av å se på bildene du tar. Her løper jeg rundt med et ikke så altfor billig speilrefleks, og så kommer du med sånne knallbilder som overgår alt annet, tatt med et drittkamera. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Jeg blir nesten deppa av å se på bildene du tar. Her løper jeg rundt med et ikke så altfor billig speilrefleks, og så kommer du med sånne knallbilder som overgår alt annet, tatt med et drittkamera. Jeg lover at på neste utfordring skal jeg bare ta drittbilder med D300 min :!: Tusen takk forresten Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Likte Lego-klossene, får også masse tanker om hvordan tolke det. Du kunne gitt det et mer nøytralt navn, og sett om vi hadde forstått at din hensikt var at den røde var "left outside"... For oss som stort sett knipser løs, hva slags bakgrunn hadde du på klossene? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Likte Lego-klossene, får også masse tanker om hvordan tolke det. Du kunne gitt det et mer nøytralt navn, og sett om vi hadde forstått at din hensikt var at den røde var "left outside"... For oss som stort sett knipser løs, hva slags bakgrunn hadde du på klossene? Takk skal du ha Bykatt Prøvde meg først med et sort laken, men det ble ikke noe særlig så jeg hentet en hvit hylle jeg hadde til overs fra et Ikea møbel Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Stilig! Du har blitt flink å velge motiver som ikke er så "avslørende" for kameraet utover i tråden. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Stilig! Du har blitt flink å velge motiver som ikke er så "avslørende" for kameraet utover i tråden. Takk skal du ha Kom nettopp på at DET ER FREMDELES 10 DAGER IGJEN Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 22 april En liten tur i Gamle Bergen... Exif: f/2.9 1/205 sek Iso 100 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Kjempefint, gjorde seg i sepia eller hva det nå er Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Kjempefint, gjorde seg i sepia eller hva det nå er Takk Randi:-) Litt sepia ja, justert kontraster litt, men det ble utbrent i himmelen og det e mulig det kommer ny versjon senere i dag. Edit: Skjønner ikke hvorfor jeg noterer exif her. Det er jo kjempeuinteressant :!: Endret 22. april 2010 av Petteram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå