Trondster Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Deilige eggser.. Synes du får veldig mye ut av den crappy kompakten din her! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Jeg glemmer stadig vekk at du har et drittkamera. Men det beviser jo bare at du er en god fotograf. Hva er forresten lyskilden på egg-bildet ditt? 1 stk 35watt takspot dimmet ca 50% :!: Deilige eggser.. Synes du får veldig mye ut av den crappy kompakten din her! Takker og bukker 17 april Innevær i dag...... "Eggs" Iso 200 Ministativ og tidsutløser. Flott komposisjon, gjorde seg absolutt i svart-hvitt, (eller kanskje det er i farger, ikke godt å vite med hvite egg) Tusen takk Randi:-) Det er sort/hvitt ja.... Pokker. *Selge alt utstyret og kjøpe kompaktkamera på Clas Olhson* Oversatt til hvermansen: !"#¤%& så bra bilder du tar med den dingsen! Tusen takk for det, men hold på utstyret ditt du! Det har vært en påkjenning å bruke sålangt Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Veldig morsomt å se hvor mye bra du får ut av dette. Du tar olympisk medalje med treski Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Fy faen og tøft prosjekt! Du har virkelig inspirert meg. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Tusen takk spetwols og Andreasfe Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Du får mye fortjent skryt og jeg slenger meg med, men jeg misunner deg ikke utfordringen og kamera. :!: Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Egg og polaroider, nam nam - me like Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Janusfabrikken e rett over gaten og i dag fikk de ny reklame. Det måtte foreviges:-) A-ha, da vet jeg hvor du jobber. Rehabilitering av bad, sier du? Flott motiv for et polaroidbilde. Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Har tittet igjennom tråden her og må si jeg er ganske imponert over hva du har fått til. Du har overbevist meg om at fotografen har mer å si enn utstyret, så det er derfor jeg har måttet gå til anskaffelse av topp utstyr, det hjelper litt. Gleder meg til å følge tråden videre. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 14. april: Ruiner - Sepia - Utgått kompakt = symbiose? 16. april: Janusfabrikken ble ekstra sprek som poladroid. 17. april: Behagelige strukturer og former. Misunner deg det avanserte lysoppsettet. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Tusen takk for fine kommentarer alle sammen Hadde en fotofri dag i går, men er nå på jakt etter nye motiver.... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 19 april "Rullestein" Exif: f/3.8 1/30 sek Iso 200 Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Nok en gang et flott bilde, Petteram Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Enig med iamluka, flott lek med gjentakelse av former. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Tusen takk begge to Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Kutt ut! Dette er ikke til å holde ut!! Så mange gode bilder etter hverandre med en crappy kompakt Du setter de fleste her inne i dårlig lys, shame on you Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Kutt ut! Dette er ikke til å holde ut!! Så mange gode bilder etter hverandre med en crappy kompakt Du setter de fleste her inne i dårlig lys, shame on you Det vakkje meningen...og eg som bare såvidt har begynt :!: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Kutt ut! Dette er ikke til å holde ut!! Så mange gode bilder etter hverandre med en crappy kompakt Du setter de fleste her inne i dårlig lys, shame on you Det vakkje meningen...og eg som bare såvidt har begynt :!: Så du gir ikke så lett slipp på det kameraet der nå da... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Kutt ut! Dette er ikke til å holde ut!! Så mange gode bilder etter hverandre med en crappy kompakt Du setter de fleste her inne i dårlig lys, shame on you Det vakkje meningen...og eg som bare såvidt har begynt :!: Så du gir ikke så lett slipp på det kameraet der nå da... Hmm, drømmer om natten at jeg knuser det med slegge Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hmm, drømmer om natten at jeg knuser det med slegge Vent til 1. mai, og så ta bilde av resultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå