Petteram Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Må innrømme at jeg gikk lei av alle innlegg på diverse forum som kun gikk på utstyr, mer utstyr og bedre utstyr. Det er nesten blitt litt hysteri rundt dette synes jeg. Denne utfordringen presser meg egentlig til å tenke mer på selve fotograferingen og jeg må innrømme at jeg liker det bare mer og mer. Har meldt meg på Photowalken til Ur&foto 8 mai og har vel bestemt meg å ta D300 og kun et 24mm fast objektiv. Klarer jeg ikke å ta gode bilder med det så går eg hem og legger meg Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 He he, correctamundo I morgen blir det flere mysterier fra en rørleggers hverdag. Mønster igjen ja og fine farger, dere er da jammen kreative. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 8 april Testet "macrofunksjonen" litt mer i dag...fremdeles fra jobben. "Bobler" Exif: f/4.8 1/9 sek Iso 200 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 8 april Testet "macrofunksjonen" litt mer i dag...fremdeles fra jobben. "Bobler" Exif: f/4.8 1/9 sek Iso 200 :!: mønster i det der også..(tilsatt konditor-farge?) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Relativt kraftig distorsjon og kromafeil - er det glasset foran huset eller glasset rundt motivet, tro? Allikevel - spenstige bobler. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Relativt kraftig distorsjon og kromafeil - er det glasset foran huset eller glasset rundt motivet, tro? Allikevel - spenstige bobler. Vil vel påstå en kombinasjon av begge :!: Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 8 april Testet "macrofunksjonen" litt mer i dag...fremdeles fra jobben. "Bobler" Exif: f/4.8 1/9 sek Iso 200 :!: mønster i det der også..(tilsatt konditor-farge?) En slags "spåkule" som står i utstillingen vår. Vet ikke helt hva den har på et bad å gjøre, men fotogen var den:-) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hmm. Ser ut som du har vært inne i Large Hadron Collider og tatt en supermakro like etter et sammenstøt. Eller er ikke lilla elementærpartikler inn i år? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Hmm. Ser ut som du har vært inne i Large Hadron Collider og tatt en supermakro like etter et sammenstøt. Eller er ikke lilla elementærpartikler inn i år? Joda, men ikke før til høsten:-) 9 april I dag blir det kjappt og enkelt med min mest tålmodige modell. Bella Exif: f/4.7 1/56 sek Iso 200 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Fint komponert og bra disiplinert modell ser det ut som. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 ... men fryktelig kjedelig av en eller annen grunn. Og du som hadde en så god streak gående. (Sorry for negativitet.) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hmm. Personlig kan jeg ikke se noen grunnleggende problemer hos verken fotograf, modell eller kamera (annet enn for kompaktkamera flest: litt for mye dybdeskarphet, og litt "busy bokeh"). Skulle det køe seg opp foran Brika-inngangen hos Antonio så er det _din_ skyld Petter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg kan heller si at det er noe spesiellt galt med bildet. Jeg selv kunne tenkt meg litt mer kontraster og fargemtning for å få litt punch i bildet. Men har ikke fått med meg om Petteram fifler på filene i det hele tatt i denne runden. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Men har ikke fått med meg om Petteram fifler på filene i det hele tatt i denne runden. Joda, står litt om det på 1.april...men han passer seg visst for ikke å overdrive Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Øker fargemetning og kontrast en smule. Rett fra kamera er nesten sort/hvitt :!: Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 ... men fryktelig kjedelig av en eller annen grunn. Og du som hadde en så god streak gående. (Sorry for negativitet.) Helt enig med deg. Det ble en travel dag med lite tid til foto dessverre, men lover å skjerpe meg:-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 ... men fryktelig kjedelig av en eller annen grunn. Og du som hadde en så god streak gående. (Sorry for negativitet.) Helt enig med deg. Det ble en travel dag med lite tid til foto dessverre, men lover å skjerpe meg:-) :!: :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Helt enig med deg. Det ble en travel dag med lite tid til foto dessverre, men lover å skjerpe meg:-) Det var faktisk ikke noe -galt- med bildet i utgangspunktet. Det bare hadde ikke "det". Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 11 april Noe redusert etter festligheter i går kveld.... Diagonaler: Exif: f/2.9 1/118 sek Iso 100 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Glimrende ølkasse! Får assosiasjoner til hvite byer fra middelhavs- eller mellomøsten-området - gjorde seg i svart-hvitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå