TarmenMinIMunnenDin Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Verdenskjent i pop-punk band:D Toure hele livet med masse groupies og evig fyll:D Lenke til kommentar
Kmo... Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Min største drøm... Er ikke riktig sikker. Men jeg vil ha det bra! Endret 19. desember 2010 av kamaov Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Å gjøre noe ut av livet mitt. Ikke være som alle andre. 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Utrolig at så mange ønsker penger og å være rike. Det er ikke en kilde til permanent lykke. Kjenner personlig flere innenfor min omgangskrets som har for gode flere millioner norske kroner som har fortalt meg at de ikke føler seg lykkeligere på grunn av pengene. Rikdom gir ikke større lykke Må man være rik for å være lykkelig? Penger gjør oss ikke lykkelige Lykke kan ikke kjøpes for penger Å ha som man klarer seg, pluss litt ekstra, men ikke nødvendigvis mye mer, er det som trengs. Endret 26. oktober 2010 av Ishq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå