Tommy- Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvor kan jeg laste ned DirectX 10 for xp? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Skal du spille DX10- eller DX11-spill som Just Cause 2, må du gå av innkjøp av Windows Vista eller bedre: Windows 7. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvor kan jeg laste ned DirectX 10 for xp? her har du litt å velge: http://www.google.com/search?q=download+DirectX+10&rls=com.microsoft:no:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7WZPC_no men om dette hjelper deg, den er til xp og vista lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hvor kan jeg laste ned DirectX 10 for xp? her har du litt å velge: http://www.google.com/search?q=download+DirectX+10&rls=com.microsoft:no:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7WZPC_no men om dette hjelper deg, den er til xp og vista lykke til I beste fall kan det svaret være villedende. Rett svar er at der er IKKE directx 10 til XP. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 I beste fall kan det svaret være villedende. Rett svar er at der er IKKE directx 10 til XP. hvis du har vært igjennom linkene så er det flere som har lykkest å installere DirectX 10 i WinXP. men men jeg vet ikke, har ikke vært nødt å prøve dette. jeg bare googlet og la ut linke. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Menneh... lager skjermkortprodusentene DirectX 10 drivere for XP da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Bare for å legge debatten død. Der finnes ikke støtte i windows XP for directx 10. Om noen klare å hacke til noen drivere slikt at enkelte programmer rapportere at de har directx 10 støtte, så er det å sammenligne med å sette et M3 klistremerke på din BMW 316. Din 316 vil aldri under noen omstendigheter bli en M3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå