tormoddf Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Oslo-baserte Artplant har fått prestisjetungt scifi-oppdrag. Les mer Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det er tross alt bare én Battlestar igjen på det tidspunktet, og hvor mange spillere klarer du å stappe inni der? Teknisk sett er det to igjen (ikke glem Pegasus) frem til sesong 3. Anyway, spennende å se hvordan dette utvikler seg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) "Tactical space shooter"....hmmm, håper dette betyr noe ala Star Trek Online der du flyr rundt utenfor skipet, men har også muligheten å gå rundt med din character i "mother ships" osv....men jeg seriøst håper at vi kan gå rundt i våre egne skip også! Noe jeg virkelig savnet i Star Trek Online. Og at de tar konsept som Eve Online med muligheten å sett utstyr på skipet. Endret 30. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Norskprodusert? da tror jeg ikke det blir spillbart. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Funcom er norske og står bak Anarchy Online, The Longest Journey og Dreamfall. Og ja, Age of Conan. Tre av fire er ikke verst. Er ganske skeptisk siden a) det minner mye om Star Trek Online (stinket gymsokk) og b) er finansiert med micro-transactions (som Allods, som er langt fra free-to-play) Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 ih, håper det går bra fordet. Om de tjener litt spenn så kanskje de får flere arbeidsplasser/stillinger i Norge og Lenke til kommentar
cc Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Fet remake av nattverden (hovedbildet i saken). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg