Gå til innhold

Android telefon og mac osx/linux/windows spm

Mahler

Anbefalte innlegg

Hei,

Vurderer å kjøpe meg en Android telefon, litt morsomt at jeg studerer Java i tilegg. Men samtidig som jeg har lyst på en HTC telefon, har eg fått med meg at dette ikke går så bra i lag med en bærbar mac. Og nei har ikke lyst på Iphone, dette protesterer min intuisjon sterkt på uten at jeg har noen som helst begrunnelse, bortsett fra Java språket.

Så hvordan er det med Android og windows eller linux? Kan man slikt som med mac, koble til enheten og styre f.eks lysbilder, der du kan se notater på mobilen og trykke next og nye notater kommer opp på mobilen? Kordan er samspillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Mahler!

Har selv både en Htc Hero, Magic og Tattoo!

Nå har jeg hverken mac eller noen form for Macbook, men det jeg vet, er at Heroen og Magicen min fungerer ypperlig med både windows og linux pcene her i hus!

Selve telefonene kommer ikke med noe støtte for PPT-fremvisninger, eller File browsing, MEN Android marked er fult av muligheter!

Gmote - gir deg full kontroll over touchpad-funksjonen, tastatur, alt med PPT, og alt som har med multimedia å gjøre.

Så om jeg sto i dine sko, ville jeg kanskje godt for en Hero, eller åpnet lommeboka litt til å skaffet en Htc Legend. Den kan du lese masse om her på forumet ;)

Håper det var nok svar for deg!

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar.

Eg venter ivrig paa at en HTC Desire skal komme seg i butikkene, saa smeller eg nok til. Gleder meg veldig. Er utrolig lite oppdatert paa mobilfronten, siden eg kun har arvet mobiler de siste 6-8 aarene. Saa naar eg leste om Android og at man bruker Java for aa lage widgets, ble eg veldig glad, siden dette er noe eg studerer.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar.

Eg venter ivrig paa at en HTC Desire skal komme seg i butikkene, saa smeller eg nok til. Gleder meg veldig. Er utrolig lite oppdatert paa mobilfronten, siden eg kun har arvet mobiler de siste 6-8 aarene. Saa naar eg leste om Android og at man bruker Java for aa lage widgets, ble eg veldig glad, siden dette er noe eg studerer.

Hei igjen Mahler!

Joda, Android er kjempespennende, spesielt med tanke på Java og den enkle måten å sette sammen et kjempespill/-program!

Kan av erfaring love deg at Desire er en heeerlig telefon! :)

lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...