a_aa Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Flott April-fest, og en virkelig flott tråd! Takker for alle de fine bildene du har lagt inn - skulle jeg driste meg til å foreslå noen som jeg liker aller best, tror jeg det må bli 4., 17. og 23. april . Ellers tror jeg det er en ny sjanse for månedsfest i juni - det var det i hvertfall i fjor Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Flott tråd ja! Jeg er faktisk helt enig med trippel-a om favorittene. Det er mange fine bilder her, men de tre skiller seg likevel litt ut. For min del holder det med to månedsfester i året, det tar jammen mye tid når det står på. Men jeg er veldig gjerne med på noen kortere utfordringer i løpet av sommeren. 1 eller 2 uker i juni og august passer fint for meg (men denne diskusjonen kan vi kanskje med fordel ta i en annen tråd ). Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Tusen takk begge to! Dere har begge, blant andre, bidratt med hyggelige kommentarer gjennom hele festen, og det setter jeg stor pris på. Jeg hadde også de bildene som mine favoritter, men greit å høre hva andre synes. Når det kommer til månedsutfordringer, ønsker jeg gjerne en sommerutfordring og. Deltok både i junifesten og augustfesten i fjor og gjør det gjerne igjen. Men den diskusjonen kan vi nok ta i en annen tråd ja Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Takker for fin fest, med svaner, nikkorchino og mye annet snadder. Har vært gøy å følge med! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fin tråd med fastopptikk, likte spesielt det mektige bildet fra "Nok en solnedgang i dag.21. april" RandiA Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Tusen takk, begge to, for at dere har fulgt med her og kommet med hyggelige kommentarer. Førsteposten er forresten oppdatert med miniatyr-bilder fra alle dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå