Gå til innhold

Aprilfest 2010 - iamluka - fastoptikk

Anbefalte innlegg

Flott April-fest, og en virkelig flott tråd! thumbup.gif Takker for alle de fine bildene du har lagt inn - skulle jeg driste meg til å foreslå noen som jeg liker aller best, tror jeg det må bli 4., 17. og 23. april smile.gif.

Ellers tror jeg det er en ny sjanse for månedsfest i juni - det var det i hvertfall i fjornew_yes.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott tråd ja! Jeg er faktisk helt enig med trippel-a om favorittene. Det er mange fine bilder her, men de tre skiller seg likevel litt ut.

For min del holder det med to månedsfester i året, det tar jammen mye tid når det står på. Men jeg er veldig gjerne med på noen kortere utfordringer i løpet av sommeren. 1 eller 2 uker i juni og august passer fint for meg (men denne diskusjonen kan vi kanskje med fordel ta i en annen tråd :) ).

Lenke til kommentar

Tusen takk begge to! Dere har begge, blant andre, bidratt med hyggelige kommentarer gjennom hele festen, og det setter jeg stor pris på. Jeg hadde også de bildene som mine favoritter, men greit å høre hva andre synes.

Når det kommer til månedsutfordringer, ønsker jeg gjerne en sommerutfordring og. Deltok både i junifesten og augustfesten i fjor og gjør det gjerne igjen. Men den diskusjonen kan vi nok ta i en annen tråd ja :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...