Gå til innhold

Aprilfest 2010 - iamluka - fastoptikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

14. april: Urk, det der så ikke helt godt ut.

15. april: Det var en skikkelig gyllen solnedgang denne dagen. Jeg klarte å surre vekk muligheten før det var for sent, men det gjorde tydeligvis ikke du. Lurt å la fagverkskonstruksjonene jobbe med deg i stedet for mot deg. Jeg liker også det du har gjort i forgrunnen som er omtrent passelig mye opplyst.

16. april: Skal dette være blåveis altså? Da er det tydeligvis litt variasjon i fargene på støvbærerne, som jeg har sett med litt mer rødsjattering ellers. Pent er det uansett.

17. april: Her traff du bra, ikke noe å utsette på komposisjon og fokus.

Lenke til kommentar

Takk, takk og atter takk, k.n.b :D Det stemmer at det er en blåveis. Nå har jeg ikke sett så veldig nøye på de før, men det er tydeligvis forskjeller. Finner begge deler på google: her og her

I dag har jeg vært fotograf i dåp, og har derfor ikke hatt tid eller energi til å ta andre bilder, så dagens er ikke overraskende av hovedpersonen.

18. april

post-188600-1271628690,0996_thumb.jpg

50mm

f/3.2

1/60 sek.

ISO 640

I morra blir det etter all sannsynlighet et bilde etter solnedgang, grunnet en bachelor-oppgave som nærmer seg innlevering, men jeg skal få tatt bilde ;)

Lenke til kommentar

Takker folkens. Det skal sies at dette er et av de få øyeblikkene hun faktisk var våken i løpet av dåpen.

Beklager folkens, men her er to nødløsninger på rad. Sånn blir det dessverre når det er en hektisk hverdag. Tror i neste månedsutfordring blir utfordringa å ikke komme med nødløsninger :p

Den første er faktisk litt inspirert av Trondsters avatar og den andre er bare dårlig oppfinnsomhet en sen tirsdagskveld.

19. april

post-188600-1271800726,8135_thumb.jpg

105mm

f/3.3

1/200 sek.

ISO 200

post-188600-1271800871,2654_thumb.jpg

105mm

f/8

1/60 sek.

ISO 200

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...